بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/17
شماره 2462 - تاریخ 1403/02/17
آخرین اخبار
رنگ آمیزی المان های بوستانی انجام می شود
۴۲ هزار متر مربع روکش مکانیزه و دستی آسفالت در منطقه ۱۶
تقدیر شهردار ناحیه۵ از معلمان مرکز جامع سنجش آموزش توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی تربیتی
فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان در منطقه 19 سبزتر می شود
5 هزار متر از جداول و المان های شهری منطقه 19 در طرح «الگوی خدمت» رنگ آمیزی شد
اجرای عملیات خط‌کشی بلوک عابر پیاده و سرعتکاه در 80 نقطه از معابر منطقه 19
بهره مندی شهروندان منطقه ۱۹ از ۲۳ تور «سلامت گشت» در هفته سلامت
تبدیل پله پل عابر پیاده به رمپ در بزرگراه شهید نجفی رستگار منطقه ۱۵
تشکیل گروه های جدید دوام دانش آموزی و محلات در منطقه ۱۵
برگزاری ۲۵ ویژه برنامه نکوداشت مناسبت های ملی، مذهبی و هنری در منطقه ۲۱
شست و شوی بیش از ۲۰۰ دور مخازن زباله با خودروی مکانیزه و سیستم مجهز به فشار آب در منطقه ۲۱
اجرای طرح نگهداشت شهر با نگاه ۳۶۰ درجه در منطقه۵
جمع آوری تابلوهای غیرمجاز از سطح منطقه۵
طرح ضربتی مبارزه با جانوران موذی در شمال شرق تهران اجرا می شود
طرح ویژه بازپیرایی بوستانها و فضاهای سبز شهری در معابر منطقه ۳
اعزام هزار و 300 نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران دارالشهدا به شهر مقدس قم
تکمیل فاز دوم بوستان ساوار در منطقه ۲۲
اجرای طرح آموزشی «۱۰ در ۱۰۰» در منطقه ۲۲
جمع‌آوری پرچم‌های سامورایی از محدوده بازارمرکزی و مولوی
تکمیل و پیشرفت پروژه های شاخص عمرانی، اولویت منطقه ۱۲ در سال ۱۴۰۳
تردد در معابر منتهی به میدان کتاب کانالیزه شد
تسهیلات جدید ترابانک پاسارگاد؛ ارائه طرح "پیش ‌درآمد" با هدف توانمندی‌سازی مالی
تسهیلات جدید ترابانک پاسارگاد؛ ارائه طرح "پیش ‌درآمد" با هدف توانمندی‌سازی مالی
تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
تحقق 98درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی
تحقق 98درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی
داده‌های «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا در ارتقای کیفیت تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها اثرگذار است
داده‌های «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا در ارتقای کیفیت تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها اثرگذار است
سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
اعلام جزئیات محصولات جدید بانک شهر در حوزه فناوری اطلاعات
اعلام جزئیات محصولات جدید بانک شهر در حوزه فناوری اطلاعات
راه اندازی سامانه نوبت دهی هوشمند غیرحضوری در بانک شهر
راه اندازی سامانه نوبت دهی هوشمند غیرحضوری در بانک شهر
سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌ها و انتقال‌وجه حساب‌های بانک سرمایه افزایش یافت
سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌ها و انتقال‌وجه حساب‌های بانک سرمایه افزایش یافت
اداره کل بهزیستی استان گیلان، یار جدید بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در طرح مهریار
اداره کل بهزیستی استان گیلان، یار جدید بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در طرح مهریار
قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
بازدید سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک توسعه صادرات ایران از شعبه تبریز
بازدید سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک توسعه صادرات ایران از شعبه تبریز
افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است
افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است
عملکرد بانک مسکن در طرح «نهضت ملی مسکن » قابل تحسین است
عملکرد بانک مسکن در طرح «نهضت ملی مسکن » قابل تحسین است
خط دوم انتقال آب خلیج فارس؛ تحقق هدف ملی تامین آب پایدار
سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد
فولاد مباركه بزرگترین صادركننده غیرنفتی و اولین صادركننده در زنجیره صنایع معدنی در سال 1402
فولاد مباركه بزرگترین صادركننده غیرنفتی و اولین صادركننده در زنجیره صنایع معدنی در سال 1402
شناسایی و پلمپ۲ خانه پلاک قرمز در ناحیه۱ منطقه۶
اجرای طرح ضربتی پاکسازی و جمع‌آوری بساط گستران محور هفت تیر
زمین پاک ، شهروند مسئول
اجرای طرح کوچه به کوچه در معابر ناحیه۷
مناسب سازی و بهسازی ۹۶ نقطه از معابر جهت معلولین و سالمندان در منطقه ۲۱
بررسی فعالیت های سال ۱۴۰۲ شهرداری منطقه ۲۱ در حوزه زنان
تداوم برگزاری جلسات پیگیری وضعیت نگهداشت بوستانها در منطقه ۴
تقدیر و قدردانی از همکاری اعضای دوام محلات ۲۰ گانه منطقه ۴ در هفته سلامت
درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت
مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت
برگزاری جلسه بررسی ۳۱ پروژه شاخص شهرداری منطقه ۴ در طرح ویژه کوک چهارم
امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
مدیرعامل بانک در سومین نشست صمیمی با معاونان ادارات ستادی: بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
مدیرعامل بانک در سومین نشست صمیمی با معاونان ادارات ستادی: بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
کد خبر: 188998 | تاریخ : ۱۳۹۸/۴/۲۹ - 10:59
برای ارتباط موثر با کاربران جاده ای،بهره گیری از ابزارها و روش های ارتباطی مختلف ضروری است

برای ارتباط موثر با کاربران جاده ای،بهره گیری از ابزارها و روش های ارتباطی مختلف ضروری است

مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان در سفر به استان کرمانشاه با مسئولان استانی،مدیر صدا و سیما و مدیر عامل خانه مطبوعات این استان دیدار کرد.

نوآوران آنلاینبه گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای منصور فخاران مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی این سازمان در نشست شورای مدیران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به گستردگی فعالیت های سازمان و اهمیت خدمت رسانی شایسته به کاربران جاده ای به صورت شبانه روزی، فعالیت این اداره کل و همچنین روابط عمومی را در تعطیلات نوروز امسال و روزهای وقوع سیل برای انعکاس خدمات همکاران راهداری و حمل و نقل جاده ای در بازگشایی راه ها و امدادرسانی به مردم سیل زده قابل تقدیر دانست.

 وی با اشاره به نقش خطیر اطلاع رسانی روابط عمومی گفت: برای برقراری ارتباط بهتر و موثرتر با مردم، کانال های ارتباطی بسیاری توسط سازمان راهداری برقرار شده است که از جمله آن می توان به انعقاد تفاهم نامه ۱۰ ساله با رادیو آوا و رادیو پیام اشاره کرد.

فخاران روابط عمومی را چشم بینای هر اداره و جلودار ارتباط با سایر دستگاه ها برشمرد که انعکاس به موقع فعالیت ها و اقدامات بخش حمل و نقل جاده ای سبب تامین رضایت مراجعه کنندگان و خدمات گیرندگان می شود.

وی از پیش بینی تمهیداتی برای استفاده از توانمندی های رانندگان حرفه ای و باتجربه در سطح جاده های کشور جهت بازرسی و اطلاع رسانی از وضعیت جاده ها، پایانه ها، نمازخانه ها و دیگر شرایط موجود در راه ها خبر داد.

بر مبنای این گزارش مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه نیز با اشاره به اقدامات این اداره کل اظهار داشت: ۱۵۰ کیلومتر از راه های مواصلاتی این استان خط کشی، لکه گیری و روکش آسفالت شده است و از ابتدای امسال نیز بیش از ۱۰۵۰ علائم ایمنی و ۱۱۲ متر مربع تابلوی اطلاعاتی در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است. وی توزیع بیش از ۷۵ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان استان کرمانشاه و تشکیل کمیته حمل و نقل ستاد اربعین را از دیگر اقدامات قابل توجه این اداره کل بیان کرد.

 بر اساس این گزارش مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان کرمانشاه ، همراهی صدا و سیما برای پوشش خدمات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و تلاش برای کمک به ایمنی سفرهای جاده ای هموطنان را قابل تقدیر برشمرد و از همکاری رسانه ملی در این استان تقدیر کرد.

 وی ضمن حضور در خانه مطبوعات استان کرمانشاه در دیدار با مدیر عامل خانه مطبوعات استان ، نقش بی بدیل رسانه ها در اصلاح رفتارهای پرخطر رانندگی و فرهنگ سازی در این خصوص را یادآور شد.

 فخاران با اشاره به این که تصادفات رانندگی یکی از دغدغه های اصلی در حوزه حمل و نقل جاده ای محسوب می شود، گفت: بر اساس آمار مهم ترین عامل بروز سوانح جاده ای عامل انسانی است و بر این اساس بررسی رفتارهای پرخطر برخی رانندگان و یافتن روش اصلاح آن در بهبود عملکرد رانندگان در کاهش تصادفات و افزایش سلامت جامعه تاثیرگذار است.

وی اظهار داشت : فرهنگ سازی یکی از وظایف اصلی رسانه هاست و رسانه ها در حوزه ایمنی راه ها می توانند مردم را با حقوق خود آشنا کنند و این فرهنگ سازی در کاهش آمار تصادفات رانندگی و کاهش تصادفات منجر به فوت و معلولیت های حاصل از این سوانح تاثیرگذار خواهد بود.

وی با تقدیر از تلاش رسانه های استان کرمانشاه در زمینه تعامل با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ابراز امیدواری کرد برقراری ارتباط گسترده تر بین رسانه ها و روابط عمومی، ارائه سطح خدمات مناسب تر به هموطنان و ارتقای ایمنی در این حوزه را در پی داشته باشد.

وحید نیشابوری مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه نیز با اشاره به فعالیت ها و خدمات شبانه روزی سازمان در محورهای مواصلاتی سراسر کشور گفت :این خدمات همزمان با وقوع سیل در ابتدای سال جاری و کمک به مردم سیل زده و برقراری تردد در محورهای سیل زده استان کرمانشاه و انتقال کمک ها به مردم سیل زده مشهود و قابل تقدیر بود. وی همکاران این سازمان را خادمان پنهان مردم دانست و افزود: رسانه های استان کرمانشاه برای انعکاس صحیح و دقیق این خدمت صادقانه و شایسته تلاش می کنند.

 ​بر اساس این گزارش مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از پایانه بار کرمانشاه ، سالن ،محوطه و نمازخانه این پایانه بازدید کردند.

 فخاران در این بازدید اهمیت اطلاع رسانی سامانه های ارتباطی سازمان برای دریافت و رسیدگی به پیشنهادات و شکایات رانندگان، شرکت های حمل و نقل و صاحبان کالا را یادآور شد و بر توجه بیش از پیش به بهبود وضعیت محوطه و ورودی این پایانه و نصب تابلوهای راهنما جهت سهولت دسترسی کاربران تاکید کرد.

 شایان ذکر است در این بازدید نمایندگی فروش لاستیک در پایانه بار کرمانشاه که به همت سرمایه گذار بخش خصوص ایجاد شده است، افتتاح شد.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.