بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/29
شماره 2470 - تاریخ 1403/02/29
آخرین اخبار
اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی درناحیه٢ منطقه٦
شهردار منطقه۶ میهمان منزل شهدا شد
توافق دوشان‌تپه تصویب شد
برگزاری پویش یکشنبه با ورزش بانوان
پاکسازی ۱۱۰ متر مربع جداره ها در منطقه ۲۱
۶۰ مصوبه، رهاورد سومین بازدید میدانی شهردار منطقه ۱۵، از ناحیه یک بود
نصب ۱۴۴ تابلو قدم شمار در منطقه ٢١
-از کادر آموزشی مدارس استثنایی منطقه۴ تقدیر شد
اهتزاز پرچم رضوی در محوطه برج میلاد
منطقه ١٢ تهران درآستانه میلاد امام رضا (ع) غرق نور و سرور شد
توسعه پارکینگ های منطقه راهکار کاهش مشکلات ترافیکی است
قطعی برق روشنایی داخلی ایستگاه میرزای شیرازی برطرف شد
لایروبی بیش از 10 هزار متر از انهار معابر سطح منطقه 17
اجرای لوله گذاری ۴ کیلومتری فضای سبز بزرگراه شهید خرازی
اجرای طرح مبارزه با حیوانات موذی در منطقه۲۲
یادداشت مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
چه فرقی می‌کند پنجشنبه تعطیل باشیم یا شنبه؟
تولید بیش از 56 هزار تن شمش آلومینیوم طی ماه نخست 1403
خشایار راد: سوژه‌های روزمره دمده شده!
دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه‌قضاییه غیرعلنی نیست/ با ناشران اسناد مالی مردم برخورد می‌کنیم
چرا مالیات مشاغل و اصناف ناچیز است؟
خشایار راد: سوژه‌های روزمره دمده شده!
بومی‌سازی جوهرهای نانو آنتی‌باکتریال خودکار در کشور
جبهه مقاومت نیازمند روایت صحیح و هنرمندانه است
بهسازی محورهای مواصلاتی در حریم منطقه ۲۲
رفع آخرین معارض پروژه آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
پایش آسفالت معابر منطقه ٦ تهران زیر ذره بین سازمان بازرسی شهرداری تهران
اتمام عملیات آسفالت و تبدیل انهار به کانیو در معابر خیابان لقمان منطقه 19
عملیات اجرایی آسفالت ریزی بلوار شقایق در منطقه 19آغاز شد
بهسازی مسیر خاکی2 هزار متر مربعی ضلع غربی بلوار یادگار با تخلیه 50 کامیون تراشه آسفالت
122 نقطه از معابر شهری منطقه 19 با پخش 75 تن آسفالت بهسازی شد
اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز محور آزادگان در منطقه 19 با تعویض گاردریل و اجرای تک جدول
انهار معابر شهیدان لطیفی و ورامینی در منطقه 19 به کانیو تبدیل شد
افزایش روشنایی پایه چراغ های ۹ متری بلوار میلاد در قالب پروژه های «من شهردارم دو»
۲ هزار دانش آموز دختر منطقه۱۳ تکریم شدند
رصد مدیران شهری از پروژه های ترافیکی شمال شرق شهر
سیر تکامل روابط عمومی و ارتباطات در گذر زمان به تصویر کشیده می شود
پل تندرستی بزرگراه شهید همت درآینده نزدیک آماده بهره برداری می شود
ایستگاه های سیار «آینده شبیه توست» میزبان دختران منطقه2
نصب ابرپرچم‌های امام رضا (ع) در ۲ نقطه از منطقه ۱۶
روشنایی معابر در طرح تحول خدمت تأمین می شود
نمایشگاه و کارگاه هنری ارتباطات و روابط عمومی در منطقه ۴ تهران
آغاز مرحله جدیدی از پروژه ساماندهی حاملان بار با چرخ دستی در بازار تهران
صرف بیش از ١٠٠ هزار متر‌مربع پوشاننده برای پاکسازی و زیباسازی جداره‌ها و نما‌های فرسوده هر ماه
رئیس شعبه مرکزی بانک ایران زمین معرفی شد
رئیس شعبه مرکزی بانک ایران زمین معرفی شد
جمع آوری 12 هزار کیلو پسماند غیرمجاز در منطقه 17
حضور بانک آینده؛ در شصت و سومین نمایشگاه و کنگره دندانپزشکی ایران- اکسیدا
حضور بانک آینده؛ در شصت و سومین نمایشگاه و کنگره دندانپزشکی ایران- اکسیدا
نامگذاری پل محله شهید باقری به نام شهید اکبر ملک‌شاهی
اجرای طرح‌های هوشمندسازی، مکانیزاسیون و مصرف بهینه آب در بوستان جنگلی چیتگر
حوزه حمل و نقل عمومی پایتخت متحول می شود
کد خبر: 182731 | تاریخ : ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - 10:59
عدم پخش تبلیغات تلویزیونی «سینا» علی‌رغم پرداخت هزینه‌ آگهی
مشاور وزیر آموزش و پرورش گلایه کرد

عدم پخش تبلیغات تلویزیونی «سینا» علی‌رغم پرداخت هزینه‌ آگهی

مشاور وزیر آموزش و پرورش در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه بالغ بر پنج میلیون و ۵۰۰ هزار کاربر ثبت شده در پلتفرم «سینا» داریم گفت: کلیه فرهنگیان آموزش‌های ضمن خدمت را از طریق همین بستر دریافت می‌کنند. همچنین بسیاری سرویس‌های دیگر که دانش‌آموزان به آن نیاز دارند، در این بستر ارائه شده که شبکه اجتماعی تعاملی از این جمله است.

نوآوران آنلاین- محمدرضا اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره رسانه تعاملی «سینا» توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: مباحث بسیاری در باره این پروژه مطرح است. آموزش و پرورش سال‌های سال بود که در حوزه فضای مجازی حالت تدافعی داشته و ابتکار نداشت و انفعالی برخورد می‌کرد.

وی افزود: در پروژه سینا آموزش و پرورش با برنامه راهبردی وارد شد و کل بحث فضای مجازی را به صورت یک پلتفرم دید که برای فرهنگیان، اولیا، دانش آموزان و سایر ذینفعان خدمات مختلفی دارد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه آموزش و پرورش در این پروژه به دنبال آن بود که نیازهای دانش‌آموزان در فضای مجازی را پاسخ بدهد و سرویس دهی مناسبی برای آنها داشته باشد گفت: در واقع هدف این بود که بستری را فراهم کنیم و حتی بخش خصوصی که همواره می‌گفت صاحب محتواست و می‌خواهد در قالب کسب و کار منطقی ارائه دهد را وراد میدان کنیم.

اسماعیلی با بیان اینکه آموزش و پرورش تمام سیستم‌های خدمات رسانی موجود را در این اپلیکیشن یکپارچه کرده است گفت: این پروژه نیازمند سرمایه گذاری سنگینی بود. از سال‌ها قبل به ذهن می‌رسید که باید اقدام جدی کرد اما مشکلات مالی بسیاری وجود داشت و ارائه چنین سرویسی هزینه بر بود و امکان نداشت. بنابراین طبق مدلی با بخش خصوصی وارد عمل شده و مجوز فعالیت به آنها داده شد.

وی افزود: در واقع آموزش و پرورش با سازمان تبلیغات تفاهم نامه‌ای منعقد کرد و سازمان تبلیغات نیز قرارداد کار را با دو شرکت همراه اول و توسکا بست. اپلیکیشن سینا جدای از «روبیکا» است و فقط روی بستر روبیکا سوار شده است. اگر قرار بود خودمان این بستر را فراهم کنیم باید میلیاردها تومان هزینه می‌کردیم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه کلیه فرهنگیان آموزش‌های ضمن خدمت را از طریق همین بستر دریافت می‌کنند اظهار کرد: همچنین بسیاری سرویس‌های دیگر که دانش‌آموزان به آن نیاز دارند ارائه شده که شبکه اجتماعی تعاملی از این جمله است؛ یک شبکه اجتماعی کاملاً کنترل شده و معین که مدارس زیرنظر اولیا و مدیران گروه‌های خود را در آن تشکیل می‌دهند.

اسماعیلی ادامه داد: یکی از نمایندگان مجلس در جایی بیان کرده بود که آموزش و پرورش فرهنگیان را وادار می‌کند تا آموزش ضمن خدمت ببینند؛ در حالی که باید برای خرید بسته‌های اینترنتی گران قیمت هزینه کنند. این مسئله صحت ندارد و استفاده از این اپلیکیشن رایگان است و هزینه‌ای برای کاربران ندارد.

وی با بیان اینکه بالغ بر پنج میلیون و ۵۰۰ هزار کاربر ثبت شده در این اپلیکیشن داریم گفت: از این تعداد حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار کاربر فعال هستند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به امنیت اطلاعات روی این بستر گفت: ما به جز اطلاعات دانش‌آموزی اطلاعات دیگری از کاربر دریافت نمی‌کنیم. همچنین تست‌های حفاظتی و امنیتی برای این پلتفرم انجام شده است.

اسماعیلی تاکید کرد: اکنون بستر آماده است و به مرحله‌ای رسیده‌ایم که باید تبلیغ کنیم تا خانواده‌ها بیشتر با آن آشنا شوند. اما متأسفانه به نظر می‌رسد علیرغم پرداخت هزینه آگهی‌ها، جلوی تبلیغات پلتفرم سینا را در صداوسیما گرفته‌اند و علت آن اعمال فشار و ناراحتی برخی مؤسسات کنکوری است که از چندی پیش تبلیغاتشان در صداوسیما طبق دستوری محدود شده و به تبع آن درآمدهای ناشی از تبلیغات نیز کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌ها آماده است و در حال آماده سازی محتوا هستیم گفت: قطعاً خدمات روز بروز بیشتر می‌شود. یکی از اثرات مهم پروژه سینا تحقق موضوع عدالت آموزشی است که از این بستر می‌توان ارائه مفاهیم آموزشی با کیفیت را همانند شهرهای بزرگ، به نقاط محروم کشور نیز توسعه داد.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.