بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/29
شماره 2470 - تاریخ 1403/02/29
آخرین اخبار
اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی درناحیه٢ منطقه٦
شهردار منطقه۶ میهمان منزل شهدا شد
توافق دوشان‌تپه تصویب شد
برگزاری پویش یکشنبه با ورزش بانوان
پاکسازی ۱۱۰ متر مربع جداره ها در منطقه ۲۱
۶۰ مصوبه، رهاورد سومین بازدید میدانی شهردار منطقه ۱۵، از ناحیه یک بود
نصب ۱۴۴ تابلو قدم شمار در منطقه ٢١
-از کادر آموزشی مدارس استثنایی منطقه۴ تقدیر شد
اهتزاز پرچم رضوی در محوطه برج میلاد
منطقه ١٢ تهران درآستانه میلاد امام رضا (ع) غرق نور و سرور شد
توسعه پارکینگ های منطقه راهکار کاهش مشکلات ترافیکی است
قطعی برق روشنایی داخلی ایستگاه میرزای شیرازی برطرف شد
لایروبی بیش از 10 هزار متر از انهار معابر سطح منطقه 17
اجرای لوله گذاری ۴ کیلومتری فضای سبز بزرگراه شهید خرازی
اجرای طرح مبارزه با حیوانات موذی در منطقه۲۲
یادداشت مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
چه فرقی می‌کند پنجشنبه تعطیل باشیم یا شنبه؟
تولید بیش از 56 هزار تن شمش آلومینیوم طی ماه نخست 1403
خشایار راد: سوژه‌های روزمره دمده شده!
دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه‌قضاییه غیرعلنی نیست/ با ناشران اسناد مالی مردم برخورد می‌کنیم
چرا مالیات مشاغل و اصناف ناچیز است؟
خشایار راد: سوژه‌های روزمره دمده شده!
بومی‌سازی جوهرهای نانو آنتی‌باکتریال خودکار در کشور
جبهه مقاومت نیازمند روایت صحیح و هنرمندانه است
بهسازی محورهای مواصلاتی در حریم منطقه ۲۲
رفع آخرین معارض پروژه آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
پایش آسفالت معابر منطقه ٦ تهران زیر ذره بین سازمان بازرسی شهرداری تهران
اتمام عملیات آسفالت و تبدیل انهار به کانیو در معابر خیابان لقمان منطقه 19
عملیات اجرایی آسفالت ریزی بلوار شقایق در منطقه 19آغاز شد
بهسازی مسیر خاکی2 هزار متر مربعی ضلع غربی بلوار یادگار با تخلیه 50 کامیون تراشه آسفالت
122 نقطه از معابر شهری منطقه 19 با پخش 75 تن آسفالت بهسازی شد
اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز محور آزادگان در منطقه 19 با تعویض گاردریل و اجرای تک جدول
انهار معابر شهیدان لطیفی و ورامینی در منطقه 19 به کانیو تبدیل شد
افزایش روشنایی پایه چراغ های ۹ متری بلوار میلاد در قالب پروژه های «من شهردارم دو»
۲ هزار دانش آموز دختر منطقه۱۳ تکریم شدند
رصد مدیران شهری از پروژه های ترافیکی شمال شرق شهر
سیر تکامل روابط عمومی و ارتباطات در گذر زمان به تصویر کشیده می شود
پل تندرستی بزرگراه شهید همت درآینده نزدیک آماده بهره برداری می شود
ایستگاه های سیار «آینده شبیه توست» میزبان دختران منطقه2
نصب ابرپرچم‌های امام رضا (ع) در ۲ نقطه از منطقه ۱۶
روشنایی معابر در طرح تحول خدمت تأمین می شود
نمایشگاه و کارگاه هنری ارتباطات و روابط عمومی در منطقه ۴ تهران
آغاز مرحله جدیدی از پروژه ساماندهی حاملان بار با چرخ دستی در بازار تهران
صرف بیش از ١٠٠ هزار متر‌مربع پوشاننده برای پاکسازی و زیباسازی جداره‌ها و نما‌های فرسوده هر ماه
رئیس شعبه مرکزی بانک ایران زمین معرفی شد
رئیس شعبه مرکزی بانک ایران زمین معرفی شد
جمع آوری 12 هزار کیلو پسماند غیرمجاز در منطقه 17
حضور بانک آینده؛ در شصت و سومین نمایشگاه و کنگره دندانپزشکی ایران- اکسیدا
حضور بانک آینده؛ در شصت و سومین نمایشگاه و کنگره دندانپزشکی ایران- اکسیدا
نامگذاری پل محله شهید باقری به نام شهید اکبر ملک‌شاهی
اجرای طرح‌های هوشمندسازی، مکانیزاسیون و مصرف بهینه آب در بوستان جنگلی چیتگر
حوزه حمل و نقل عمومی پایتخت متحول می شود
کد خبر: 562042 | تاریخ : ۱۴۰۳/۱/۲۱ - 17:19
جهش تولید با مشارکت مردم
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل:

جهش تولید با مشارکت مردم

با اهتمام، تلاش، کوشش، همت و همدلی کارکنان صدیق موسسه، توانستیم در سال ۱۴۰۲ عملکرد مطلوبی را شاهد باشیم و امیدواریم در سال ۱۴۰۳، این تلاشها تداوم یافته و به برنامه عملیاتی تدوین شده دست یابیم.

نوآوران آنلاین-

این مطلب، از سوی آقای جوادی، مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، در جلسسه ی شورای اداری عنوان شد.

ایشان، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای تمامی اعضای خانواده موسسه اعتباری ملل، گفت: شروع سال جدید، شروع مسیری جدید برای دستیابی به برنامه هاست. درهر واحدی که فعالیت می کنیم، عملکرد یک سال گذشته حوزه فعالیت خود را تحلیل و نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنیم. این آنالیز در شروع مسیر، به ما کمک می کند تا به این مهم دست یابیم که آیا در برنامه های قبلی، به درستی حرکت کرده‌ایم یا انحراف داشته‌ایم؟ و بر این اساس، نقاط قوت سالهای گذشته را تقویت و نقاط ضعف را از بین ببریم

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، با تاکید بر ضرورت ارتباط در میدان رقابتی، گفت: بیاییم این سوال را ویترین نگاه مان کنیم که، در ایجاد یک زنجیره ارتباطی بین صف و ستاد؛ مابین مشتریان محترم  و سازمان و نیز برقراری رابطه بین موسسه با سپرده گذاران، سهامداران و مردم، چه میزان موفق بوده ایم؟ مردم به خوبی این‌ موارد را رصد می‌کنند. امروزه هموطنان، تنها به اسم بانک یا موسسه توجه نمی کننند؛ بلکه معیارهایی نظیر: اخلاق، ادب، احترام، خدمات به روز، پاسخگویی درست، انجام بموقع کار و مهمتر، توجه و اهمیت به آنان، ملاک انتخاب شان برای فعالیتهای بانکی است. این نوع حرکتهای بنیادین، سبب جذب مشتریان محترم و در نهایت افزایش سودآوری موسسه و زمینه ساز بهبود زندگی کارکنان و سهامداران خواهد شد؛ که به نظر، برنامه ریزی در جهت تحقق این هدف، یک ضرورت محسوب می شود.

آقای جوادی، با یادآوری اینکه، برای سال جاری باید هدفمندتر بوده و برای هر تغییری آمادگیهای لازم را داشته باشیم، گفت: اتفاقات داخلی و خارجی را به خوبی رصد کنیم و برای هر طرحی آماده باشیم تا بتوانیم سربلند باشیم. ما به عنوان یک رکن از ارکان نظام بانکی، در حد خود باید تلاش کنیم که مشکلات مردم مرتفع و رفاه و آبادانی، بیش از پیش به مردم هدیه شود.

ایشان، با اشاره به اینکه، با اهتمام، تلاش، کوشش، همت و همدلی کارکنان صدیق موسسه، در سال ۱۴۰۲، عملکرد مطلوبی را شاهد بودیم،  گفت: در سال گذشته، توانستیم در بانکداری دیجیتال، رشد خوبی داشته باشیم و خدمات قابل توجهی را برای سهولت در فعالیتهای اقتصادی هموطنان گرامی ارائه نماییم تا آنجایی که، دستیار صوتی هوشمند نرم‌افزار فام در جشنواره نوآوری برتر ایرانی که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، به عنوان "محصول برتر نوآوری ایرانی" انتخاب شده و توقع ما این است که این صدرنشینی ادامه یابد.

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، با اشاره به اینکه، باید برای مشتریان ارزش قائل شویم و  به دنبال راهی برای حل مشکل آنها باشیم، افزود : با رعایت اعتبارسنجی و بهداشت اعتباری در کمترین زمان ممکن، تسهیلات درخواستی آنان را پرداخت کنیم و این تسهیلات را بسوی واحدهای تولیدی سوق دهیم و از این طریق بتوانیم شعار"جهش تولید با مشارکت مردم"، که توسط مقام معظم رهبری در سال جاری نامگذاری شده است، جامع عمل بپوشانیم.

وی افزود: به حمدالله، در حوزه تسهیلات تکلیفی، در سال ۱۴۰۲ توانستیم بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه در سرفصلهای ازدواج و فرزندآوری پرداخت کنیم که نشاندهنده همکاری این موسسه با دولت، بانک مرکزی و گره گشایی از جوانان کشورمان است.

آقای جوادی، سرلوحه قراردادن قوانین را در امور روزانه، امری ضروری دانست و گفت:  سعی ما این باشد که براساس دستورالعملهای ابلاغی به موسسه حرکت کنیم و قوانین را بومی سازی کرده و برای اجرای مطلوب آن، پیگیری و رصد نماییم.  

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، با یادآوری این مهم که، همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم و باید با هم هماهنگ باشیم، گفت: مشتریان به ما اعتماد کردند؛ لذا باید با فعالیت شایسته،  برخورد مناسب و رفتار خوب، رضایت مشتریان را جلب کنیم. اگر مشتریان از ما راضی باشند، ما را ترک نخواهند کرد. زمان را از دست ندهیم. ما در موسسه ملل، از کارکنان با تجربه و پرتلاش بهره‌مند هستیم که باید از پتانسیل آنها به خوبی بهره‌برداری شود. از همه فکرها، دیدگاهها، نظرات و پیشنهادات استفاده کنیم  که باعث رشد موسسه خواهد شد.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.