بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/17
شماره 2462 - تاریخ 1403/02/17
آخرین اخبار
رنگ آمیزی المان های بوستانی انجام می شود
۴۲ هزار متر مربع روکش مکانیزه و دستی آسفالت در منطقه ۱۶
تقدیر شهردار ناحیه۵ از معلمان مرکز جامع سنجش آموزش توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی تربیتی
فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان در منطقه 19 سبزتر می شود
5 هزار متر از جداول و المان های شهری منطقه 19 در طرح «الگوی خدمت» رنگ آمیزی شد
اجرای عملیات خط‌کشی بلوک عابر پیاده و سرعتکاه در 80 نقطه از معابر منطقه 19
بهره مندی شهروندان منطقه ۱۹ از ۲۳ تور «سلامت گشت» در هفته سلامت
تبدیل پله پل عابر پیاده به رمپ در بزرگراه شهید نجفی رستگار منطقه ۱۵
تشکیل گروه های جدید دوام دانش آموزی و محلات در منطقه ۱۵
برگزاری ۲۵ ویژه برنامه نکوداشت مناسبت های ملی، مذهبی و هنری در منطقه ۲۱
شست و شوی بیش از ۲۰۰ دور مخازن زباله با خودروی مکانیزه و سیستم مجهز به فشار آب در منطقه ۲۱
اجرای طرح نگهداشت شهر با نگاه ۳۶۰ درجه در منطقه۵
جمع آوری تابلوهای غیرمجاز از سطح منطقه۵
طرح ضربتی مبارزه با جانوران موذی در شمال شرق تهران اجرا می شود
طرح ویژه بازپیرایی بوستانها و فضاهای سبز شهری در معابر منطقه ۳
اعزام هزار و 300 نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران دارالشهدا به شهر مقدس قم
تکمیل فاز دوم بوستان ساوار در منطقه ۲۲
اجرای طرح آموزشی «۱۰ در ۱۰۰» در منطقه ۲۲
جمع‌آوری پرچم‌های سامورایی از محدوده بازارمرکزی و مولوی
تکمیل و پیشرفت پروژه های شاخص عمرانی، اولویت منطقه ۱۲ در سال ۱۴۰۳
تردد در معابر منتهی به میدان کتاب کانالیزه شد
تسهیلات جدید ترابانک پاسارگاد؛ ارائه طرح "پیش ‌درآمد" با هدف توانمندی‌سازی مالی
تسهیلات جدید ترابانک پاسارگاد؛ ارائه طرح "پیش ‌درآمد" با هدف توانمندی‌سازی مالی
تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
تحقق 98درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی
تحقق 98درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی
داده‌های «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا در ارتقای کیفیت تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها اثرگذار است
داده‌های «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا در ارتقای کیفیت تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها اثرگذار است
سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
اعلام جزئیات محصولات جدید بانک شهر در حوزه فناوری اطلاعات
اعلام جزئیات محصولات جدید بانک شهر در حوزه فناوری اطلاعات
راه اندازی سامانه نوبت دهی هوشمند غیرحضوری در بانک شهر
راه اندازی سامانه نوبت دهی هوشمند غیرحضوری در بانک شهر
سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌ها و انتقال‌وجه حساب‌های بانک سرمایه افزایش یافت
سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌ها و انتقال‌وجه حساب‌های بانک سرمایه افزایش یافت
اداره کل بهزیستی استان گیلان، یار جدید بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در طرح مهریار
اداره کل بهزیستی استان گیلان، یار جدید بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در طرح مهریار
قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
بازدید سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک توسعه صادرات ایران از شعبه تبریز
بازدید سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک توسعه صادرات ایران از شعبه تبریز
افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است
افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است
عملکرد بانک مسکن در طرح «نهضت ملی مسکن » قابل تحسین است
عملکرد بانک مسکن در طرح «نهضت ملی مسکن » قابل تحسین است
خط دوم انتقال آب خلیج فارس؛ تحقق هدف ملی تامین آب پایدار
سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد
فولاد مباركه بزرگترین صادركننده غیرنفتی و اولین صادركننده در زنجیره صنایع معدنی در سال 1402
فولاد مباركه بزرگترین صادركننده غیرنفتی و اولین صادركننده در زنجیره صنایع معدنی در سال 1402
شناسایی و پلمپ۲ خانه پلاک قرمز در ناحیه۱ منطقه۶
اجرای طرح ضربتی پاکسازی و جمع‌آوری بساط گستران محور هفت تیر
زمین پاک ، شهروند مسئول
اجرای طرح کوچه به کوچه در معابر ناحیه۷
مناسب سازی و بهسازی ۹۶ نقطه از معابر جهت معلولین و سالمندان در منطقه ۲۱
بررسی فعالیت های سال ۱۴۰۲ شهرداری منطقه ۲۱ در حوزه زنان
تداوم برگزاری جلسات پیگیری وضعیت نگهداشت بوستانها در منطقه ۴
تقدیر و قدردانی از همکاری اعضای دوام محلات ۲۰ گانه منطقه ۴ در هفته سلامت
درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت
مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت
برگزاری جلسه بررسی ۳۱ پروژه شاخص شهرداری منطقه ۴ در طرح ویژه کوک چهارم
امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
مدیرعامل بانک در سومین نشست صمیمی با معاونان ادارات ستادی: بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
مدیرعامل بانک در سومین نشست صمیمی با معاونان ادارات ستادی: بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
کد خبر: 463877 | تاریخ : ۱۴۰۱/۲/۷ - 13:53
بلولاین، مسیری متفاوت برای پشتیبانی
معرفی خدمات پشتیبانی بلوبانک

بلولاین، مسیری متفاوت برای پشتیبانی

«بلولاین» تعبیری از یک خط مستقیم بین مشتری و بلوبانک است. خطی که به دور از تعارفات و پیچیدگی‌های عجیب و غریب نظام بانکی، فرصت یک ارتباط صمیمی و بدون اضطراب را به مشتری می‌دهد. «پشتیبانی، اما دوست‌داشتنی» اصلی‌ترین ارزشی است که این تیم جوان و حرفه‌ای، برای مشتریانش خلق می‌کند.

نوآوران آنلاین- حداکثر فاصله‌ شما با بلولاین تنها ۲۰ ثانیه است. کاربر با کوچکترین اراده‌ای در هر صفحه از اپلیکیشن و با فشاردادن یک دکمه ‌(آیکون علامت سوال در منوی صورتحساب) قادر به برقراری مکالمه‌ای صمیمی، در عین حال رسمی است و برای پیدا کردن پاسخ سوالات، رفع چالش‌های اپلیکیشنی و بانکداری در مسیر درست هدایت می‌شود.    

انتخاب روش ارتباط با بلولاین با شماست. گفت‌وگوی متنی و صوتی آنلاین، ارتباط تلفنی، پشتیبانی در شبکه‌های اجتماعی با دسترسی بیست و چهار ساعته، ویژگی‌هایی است که بلولاین را از سایر تیم‌ها متمایز کرده و تعریف جدیدی از «پشتیبانی» را ارائه داده است.

 

خدمات «کاربران ویژه» برای تمامی کاربران

فرقی ندارد که شما از کجا با بلولاین تماس می‌گیرید یا موجودی حساب شما چقدر است، بلولاین خدماتی با کیفیت استاندارد و در شان کاربران بلوبانک به شما ارائه می‌دهد. کاربران بلوبانک در جای‌ جای ایران فارغ از مسافت، فرهنگ، سطح دانش و آگاهی از موضوعات بانکی، همه و همه یک نوع خدمات پشتیبانی ویژه از بلوبانک دریافت می‌کنند. حل مسئله کاربر با آرامش و احترام به کاربران، در هرساعتی از شبانه‌روز و در سریع‌ترین زمان ممکن تعریفی از ویژه دانستن همه کاربران است.   

این تیم جوان و حرفه‌ای با هدف ارائه‌ خدمات پشتیبانی و ساختن تجربه‌ای متفاوت برای کاربران بلوبانک، ایجاد شده تا بتواند تصویری متفاوت از آنچه که تا به امروز از خدمات پشتیبانی وجود داشته را ارائه دهد. «بلوبانک» به عنوان یک نئوبانک ایرانی در سال ۱۳۹۸ و با هدف ساختن تجربه‌ای تازه برای هموطنان خود، شروع به کار کرد و از ابتدای فعالیت تاکنون تلاش کرده تا شعار و هدف خود را به بهترین شکل تحقق ببخشد. براین اساس، با هدف ایجاد تجربه‌ای جدید تیمی متفاوت را برای رسیدگی به مشکلات و سوالات کاربران تشکیل داد تا بتواند تجربه‌های ناخوشایند تاخیر در پاسخگویی، نگرفتن جواب نهایی و عدم در درسترس بودن پشتیبانی را برای کاربران خود تغییر دهد.   

بلولاین، تنها یک تیم پشتیبانی نیست بلکه تیمی از کارشناسان بانکی است که بیست و چهار ساعته، به رفع چالش‌ها و پاسخگویی به سوالات کاربران می‌پردازد. تفاوتی ندارد که کاربران از طریق چت با بلولاین ارتباط برقرار کنند یا تماس تلفنی، نهایتا به‌طور میانگین ۲۰ ثانیه در صف برای پاسخ‌گویی منتظر می‌مانند. جالب است بدانید که مدت زمان صحبت کارشناسان با کاربران بلوبانک به طور میانگین ۵ دقیقه گزارش شده که نشان می‌دهد این تیم با صبر و حوصله به تمامی سوالات و مشکلات کاربران پاسخ می‌دهد و هیچ سوالی را بی‌جواب نمی‌گذارد. از ویژگی‌هایی که تجربه‌ای متفاوت از پشتیبانی را با این تیم رقم می‌زند، این است که اعضای بلولاین از طریق یک ارتباط انسانی (غیر ماشینی) و شخصی‌سازی شده، با بهره‌گیری از هوش هیجانی با مشتریان صحبت خواهند کرد. تیم بلولاین با در نظر گرفتن این نکته که این روزها مکالمات پیامکی میان مردم، رایج‌تر از تماس‌های تلفنی است به کاربران خود این امکان را داده که به جای تماس تلفنی از گفت‌وگوی متنی استفاده کنند.   

طبق آمار ۷۰٪ از ارتباطات با بلولاین به‌صورت چت، ۲۵٪ به‌صورت تماس و ۵٪ به‌صورت پیام‌هایی است که این تیم در شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌کند. مهم نیست که کاربر بلوبانک باشید یا خیر، اعضای این تیم به هرجهت در تمام ساعات شبانه‌روز، با دقت و بدون تمایز به سوالات بانکی شما پاسخ و راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهند.

برای ارتباط با بلولاین می‌توانید با شماره تلفن ۸۷۶۴۱-۰۲۱ تماس بگیرید و یا از بخش «تماس با ما» در وب‌سایت و اپلیکیشن بلوبانک استفاده کنید. اگر مایل به مکالمات ایمیلی هستید، می‌توانید مشکل یا سوال خود را در قالب یک ایمیل به آدرس  support@bluteam.ir ارسال کنید.

تغییر چارچوب‌ها و ساختن یک تجربه متفاوت در شرایطی که الگوهای موجود به‌صورت یک قالب کلی جا افتاده‌اند، کار چندان آسانی نیست اما بلوبانک در این زمینه هم توانسته به‌خوبی نشان دهد که چطور زمین‌ بازی را به نفع کاربران عوض کرده و به‌دنبال ساختن تجربه‌هایی تازه و نوین است.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.