بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/12
شماره 2460 - تاریخ 1403/02/12
آخرین اخبار
شناسایی و پلمپ۲ خانه پلاک قرمز در ناحیه۱ منطقه۶
اجرای طرح ضربتی پاکسازی و جمع‌آوری بساط گستران محور هفت تیر
زمین پاک ، شهروند مسئول
اجرای طرح کوچه به کوچه در معابر ناحیه۷
مناسب سازی و بهسازی ۹۶ نقطه از معابر جهت معلولین و سالمندان در منطقه ۲۱
بررسی فعالیت های سال ۱۴۰۲ شهرداری منطقه ۲۱ در حوزه زنان
تداوم برگزاری جلسات پیگیری وضعیت نگهداشت بوستانها در منطقه ۴
تقدیر و قدردانی از همکاری اعضای دوام محلات ۲۰ گانه منطقه ۴ در هفته سلامت
درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت
مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت
برگزاری جلسه بررسی ۳۱ پروژه شاخص شهرداری منطقه ۴ در طرح ویژه کوک چهارم
امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
مدیرعامل بانک در سومین نشست صمیمی با معاونان ادارات ستادی: بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
مدیرعامل بانک در سومین نشست صمیمی با معاونان ادارات ستادی: بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
سرویس‌دهی در خط ۵ مترو به حالت عادی بازگشت
دیدار دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با کارکنان شرکتی مستقر در ستاد بانک
دیدار دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با کارکنان شرکتی مستقر در ستاد بانک
توجه به حوزه‌های نوآورانه در صنعت بانکداری در صدر برنامه‌های بانک سینا قرار دارد
توجه به حوزه‌های نوآورانه در صنعت بانکداری در صدر برنامه‌های بانک سینا قرار دارد
بازدید شهردار منطقه ۱۶ از ساختمان مرکز جامعه پذیری
چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید
چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید
بانک شهر استفاده از ریال دیجیتال برای پرداخت های خرد شهری را عملیاتی می کند
بانک شهر استفاده از ریال دیجیتال برای پرداخت های خرد شهری را عملیاتی می کند
برگزاری مراسم تکریم از پاکبانان مناطق ۳ و ۶ پایتخت به مناسبت روز کارگر
عملیات بهسازی و ایمن سازی خیابان راجیان انجام شد
تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
کودکان منطقه2 به طرح نوماند پیوستند
پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
ارتقای ایمنی بزرگراه یادگار امام (ره) با جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل
پیام تبریک مدیرعامل بانک آینده به مناسبت روز معلم
پیام تبریک مدیرعامل بانک آینده به مناسبت روز معلم
تقدیر مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از عملکرد شعب استان تهران
تقدیر مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از عملکرد شعب استان تهران
شعبه استهبان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس افتتاح شد
شعبه استهبان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس افتتاح شد
اجرای پوشاننده جداره ها و المان های نواحی شش گانه منطقه ۱۲
تمجید مدیرکل دادگستری استان فارس از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
تمجید مدیرکل دادگستری استان فارس از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
جدیدترین تمهیدات بانک صادرات ایران برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
جدیدترین تمهیدات بانک صادرات ایران برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
ادای احترام و گلباران محل شهادت استاد مطهری در منطقه ۱۲
تونل نوری ثابت در منطقه 17افتتاح شد
اجرای عملیات گاردکوبی در بزرگراه شهید چراغی
میزبانی از یک هزار بانوی تهرانی در بوستان ریحانه چیتگر
ساماندهی و به‌زراعی درختان در سایت نگهداری حیات وحش چیتگر
افتتاح سایت پرنده‌نگری در شمال‌غربی پایتخت
فولاد مباركه بزرگترین صادركننده غیرنفتی و اولین صادركننده در زنجیره صنایع معدنی در سال 1402
فولاد مباركه بزرگترین صادركننده غیرنفتی و اولین صادركننده در زنجیره صنایع معدنی در سال 1402
كارگران؛ پیشرانان شریف جبهه جهاد اقتصادی
كارگران؛ پیشرانان شریف جبهه جهاد اقتصادی
كارگران؛ پیشرانان شریف جبهه جهاد اقتصادی
«قدردان‌تان هستم»
«قدردان‌تان هستم»
از فولاد هرمزگان به عنوان واحد نمونه کارفرمایی تقدیر شد
از فولاد هرمزگان به عنوان واحد نمونه کارفرمایی تقدیر شد
تجلیل بنیاد ملی نخبگان از مدیرعامل فولاد هرمزگان
تجلیل بنیاد ملی نخبگان از مدیرعامل فولاد هرمزگان
پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر؛ منویات مقام معظم رهبری سرلوحه کار در فولاد هرمزگان
پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر؛ منویات مقام معظم رهبری سرلوحه کار در فولاد هرمزگان
برگزاری اجتماع بزرگ شهادت امام جعفر صادق (ع) در منطقه 13
اصلاح چهره پایتخت با تداوم طرح ساماندهی فوریت‌های آسیب‌های اجتماعی
۸۳ مصوبه ارمغان بازدید دوره ای برای رفع مشکلات محلی منطقه ۱۵
افزایش نظارت نواحی بر کیفیت خدمت رسانی و نگهداشت شهر
ملاقات با المپیک در نمایشگاه سامسونگ
شبهای بوستان شقایق منطقه 19 با تعویض ۲۸۵ پروژکتور در 25 برج نوری زیباتر شد
شهروندان محله شهید کاظمی منطقه 19 صاحب زمین چمن مصنوعی نو شدند
کد خبر: 253136 | تاریخ : ۱۳۹۹/۸/۱۷ - 14:34
رونمايي از مرکز مانيتورينگ يکپارچه سرويس هاي بانکي وامداد مشتريان
توسط مدیرعامل بانک انصار صورت گرفت:

رونمايي از مرکز مانيتورينگ يکپارچه سرويس هاي بانکي وامداد مشتريان

آيين رونمايي از مرکز مانيتورينگ يکپارچه سرويس هاي بانکي وامداد مشتريان بانک انصار با حضور مهدي رضايي مديرعامل و محمدمهدي متولي سرپرست معاونت فناوري اطلاعات و ارتباطات در ساختمان نارنجستان شماره سه برگزار شد.

نوآوران آنلاین-به گزارش اداره کل روابط عمومي و تبليغات، در اين مراسم مهدي رضايي با تبريک ميلاد حضرت رسول اکرم صلوات الله عليه و آله وامام جعفر صادق عليه السلام، راه اندازي وايجاد اين مرکز را گامي مهم درعرصه فناوري اطلاعات بانک انصار دانست.

رضايي با قدرداني از سرپرست، مسئولين و کارشناسان معاونت فناوري اطلاعات و ارتباطات، تقويت اين بخش را راهبرد کليدي تشکيل بانک دانست و اظهار داشت: اين راهبرد موجب تمايز بانک انصار از ديگر بانک ها و مزيت رقابتي آن در ارايه خدمات نوين و روزآمده شده است.

وي با اشاره به توان بخش فناوري اطلاعات  به عنوان يک واحد درآمدزا و مزيت آفرين درشبکه بانکي کشور و انصار افزود: ضرورت پيشتازي، پرچم دار بودن، پيش بيني و ارايه خدمات منحصر به فرد و حتي جلوتر از نياز روز مشتريان؛  با بازسازي و تکميل مستمر اين بخش همراه  با ارتقاي و توانمند سازي سرمايه هاي انساني امکان پذير است.    

محمدمهدي متولي سرپرست معاونت فناوري اطلاعات و ارتباطات، نيز در اين آيين هدف از ايجاد اين مرکز را يکپارچه سازي مانيتورينگ خدمات نوين و الکترونيک بانک عنوان کرد و گفت: افزون بر گسترش نظارت بر ارايه خدمات و اتصال مرکز خدمات مشتريان به اين مرکز، کارشناسان بانک مي توانند در هرلحظه فعاليت‌هاي الکترونيک، تراکنش تمامي پايانه هاي الکترونيک نظير ATM وPOS را به صورت يکپارچه و دقيق مانيتور کرده و گزارش آن را به مديران ارشد ارايه دهند.

متولي ادامه داد:اين مرکز براي پشتيباني آنلاين تمامي واحدها و به ويژه بانکداري ديجيتال، مرکز داده و امنيت، صدور کارت وپشتيباني 24 ساعته آن و مانيتورينگ عابربانک ها راه اندازي شده است که باعث سهولت پاسخگويي و پيگيري درخواست هاي مشتريان، هماهنگي معاونت هاي بانک با معاونت فناوري اطلاعات و ارتباطات و پاسخگويي به مشتريان در ساعات غيراداري وافزايش سطح کيفيت ارايه سرويس ها، خواهد شد.

وي با بيان اينکه راه اندازي مرکز مانيتورينگ بانک انصار موجب صرفه جويي در هزينه و کاهش زمان پاسخگويي به مشتريان مي شود، تصريح کرد: کاهش هزينه هاي نگهداري سرويس هاي بانکي، رفع مشکلات فني در حداقل زمان، امکان ارتباط تلفني همزمان تعدادبيشتر از مشتريان در يک زمان و پيگيري مشکلات توسط 40 نفر کارشناس به صورت شيفتي از ديگر مزاياي اين مرکز است.

گفتني است مرکز امداد مشتريان و پايش حوادث  از ديگر بخش هاي حياتي اين مرکز است که نقش موثري در حفظ وصيانت از اعتبار بانک وافزايش رضايتمندي مشتريان دارد.

در اين مراسم مسئولين اداره هاي مرکز داده وامنيت، بانکداري ديجيتال، پرداخت هاي الکترونيک ، وجمعي از کارشناسان اين معاونت نيز حضور داشتند.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.