بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/18
شماره 2463 - تاریخ 1403/02/18
آخرین اخبار
هماهنگی برای اجرای طرح توسعه مبتنی بر حمل و نقل همگانی در منطقه 13
اجرای طرح شهردار مدرسه تا برگزاری جشن های روز کارگر و معلم در محلات
مسئولیت شهرداران مدارس تا شعاع ۵۰۰ متری مدرسه
مانور های آموزشی ایمنی مدارس در مقابل زلزله در منطقه ۱۵، آغاز شد
اجرای طرح نوماند در مدارس منطقه ۱۵
برگزاری کلاس آموزشی ۱۳۷ پلاس برای شهروندان در سرای محله سازمان برنامه شمالی
نصب و تعمیر بیش از پنج هزار و ۸۰۰ عدد تجهیزات و المان های ترافیکی در منطقه ۲۱
برگزاری هفتادمین جلسه ملاقات مردمی شهردار منطقه ۴ با شهروندان
۱۰ هزار متر از انهار قدیمی منطقه ۴ جمع آوری و بهسازی شد
نظارت ستادی سازمان بازسی شهرداری تهران از منطقه ۳
اجرای 18 هزار متر خط کشی محوری در معابر منطقه 17
اجرای طرح واکاری فضای سبز دیواره بزرگراه یادگار امام (ره)
رسیدگی شهردار منطقه به مشکلات و درخواست های شهروندان
رنک آمیزی ۱۸ هزار متر طول علائم افقی ترافیکی
استقرار کارگران خدمات شهری در معابر محدوده ناحیه شش منطقه۲۲
لایروبی، پاکسازی ۸ هزار متر طول مسیل کن و قوری چای در منطقه ۲۱
قیمت حبوبات کاهشی می‌شود
اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، زنان هشتم
فولاد مباركه؛ دارنده كامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
فولاد مباركه؛ دارنده كامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
فولاد مباركه؛ دارنده كامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
اهداف فولاد مباركه در زمینه كاهش حوادث بسیار متعالی است
اهداف فولاد مباركه در زمینه كاهش حوادث بسیار متعالی است
شاخص اقتصادی « آمادگی آینده» (future Readiness Index)
شاخص اقتصادی « آمادگی آینده» (future Readiness Index)
فعالیت ششمین نمایشگاه توانمند‌ی های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) پایان یافت
فعالیت ششمین نمایشگاه توانمند‌ی های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) پایان یافت
اولویت شرکت فولاد خوزستان، تامین مواد اولیه از داخل کشور است
اولویت شرکت فولاد خوزستان، تامین مواد اولیه از داخل کشور است
آیا توان فکری انسان، اوت نامبر می شود؟
آیا توان فکری انسان، اوت نامبر می شود؟
آیا توان فکری انسان، اوت نامبر می شود؟
کسب مقام معلم سرآمد در استان اصفهان توسط ۳ نفر از آموزگاران پر تلاش موسسه آموزشی پالایش نفت اصفهان
کسب مقام معلم سرآمد در استان اصفهان توسط ۳ نفر از آموزگاران پر تلاش موسسه آموزشی پالایش نفت اصفهان
سهم 30 درصدی بیمه نامه های درمان در سبد پرتفوی صنعت بیمه
سهم 30 درصدی بیمه نامه های درمان در سبد پرتفوی صنعت بیمه
حضور بیمه ملت، توانگرترین شرکت بیمه کشور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی تهران
حضور بیمه ملت، توانگرترین شرکت بیمه کشور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی تهران
تسهیلات جدید ترابانک پاسارگاد؛ ارائه طرح "پیش ‌درآمد" با هدف توانمندی‌سازی مالی
تسهیلات جدید ترابانک پاسارگاد؛ ارائه طرح "پیش ‌درآمد" با هدف توانمندی‌سازی مالی
رونمایی از سامانه «ویترین شعبه» در بانک توسعه صادرات ایران
رونمایی از سامانه «ویترین شعبه» در بانک توسعه صادرات ایران
هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
حضور فعال بانک سامان در نمایشگاه صنعت پخش ایران
حضور فعال بانک سامان در نمایشگاه صنعت پخش ایران
مهم‌ترین هدف بانک سینا در سال ۱۴۰۳ جذب منابع و افزایش سهم بازار است
مهم‌ترین هدف بانک سینا در سال ۱۴۰۳ جذب منابع و افزایش سهم بازار است
اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص قطعی برق شعبه ماهشهر
اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص قطعی برق شعبه ماهشهر
شانه به شانه پرچمداران
محمدعلی علومی، نویسنده و طنزپرداز در سن ۶۳ سالگی از دنیا رفت.
مسئولان، کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبری دیدار می‌کنند
رنگ آمیزی المان های بوستانی انجام می شود
۴۲ هزار متر مربع روکش مکانیزه و دستی آسفالت در منطقه ۱۶
تقدیر شهردار ناحیه۵ از معلمان مرکز جامع سنجش آموزش توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی تربیتی
فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان در منطقه 19 سبزتر می شود
5 هزار متر از جداول و المان های شهری منطقه 19 در طرح «الگوی خدمت» رنگ آمیزی شد
اجرای عملیات خط‌کشی بلوک عابر پیاده و سرعتکاه در 80 نقطه از معابر منطقه 19
بهره مندی شهروندان منطقه ۱۹ از ۲۳ تور «سلامت گشت» در هفته سلامت
تبدیل پله پل عابر پیاده به رمپ در بزرگراه شهید نجفی رستگار منطقه ۱۵
تشکیل گروه های جدید دوام دانش آموزی و محلات در منطقه ۱۵
برگزاری ۲۵ ویژه برنامه نکوداشت مناسبت های ملی، مذهبی و هنری در منطقه ۲۱
شست و شوی بیش از ۲۰۰ دور مخازن زباله با خودروی مکانیزه و سیستم مجهز به فشار آب در منطقه ۲۱
اجرای طرح نگهداشت شهر با نگاه ۳۶۰ درجه در منطقه۵
جمع آوری تابلوهای غیرمجاز از سطح منطقه۵
طرح ضربتی مبارزه با جانوران موذی در شمال شرق تهران اجرا می شود
کد خبر: 214506 | تاریخ : ۱۳۹۸/۹/۲۵ - 15:52
نمره 11 تهرانی‌ها به شهرداری

نمره 11 تهرانی‌ها به شهرداری

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران ضمن تشریح آخرین نتایج پایش و نظرسنجی عملکرد شهرداری از نگاه مردم گفت: میزان رضایت مندی مردم از شهرداری نسبت به گذشته با یک شیب کم در حال افزایش است.

نوآوران آنلاین-محمد رضا جوادی یگانه ظهر امروز در نشست خبری که به منظور اعلام نتایج آخرین نظرسنجی که از شهروندان تهرانی انجام شد، گفت: در 15 مهر تا 15 آبان سال جاری نظرسنجی توسط جهاد دانشگاهی انجام شده که حجم نمونه 8000 نفر بود.

وی با بیان این که پایش نظرسنجی نشان داد که نگاه مردم در سطح کلان به شهرداری تهران مثبت تر شده است، اظهار کرد: نمره شهروندان به عملکرد شهرداری 11.60 بوده است.

وی با بیان این که از خرداد 97 تاکنون تقریبا این عدد ثابت مانده گفت: در خرداد 97 نمره شهروندان به عملکرد شهرداری 11.42، در مهر ماه 11.46 ودر آبان ماه 11.60 درصد بوده است که نشان می ‌دهد میزان رضایت مندی مردم از شهرداری افزایش یافته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان این که بررسی‌ها  نشان داد کمترین میزان رضایت مردم از منطقه 15 با 10.16 درصد و بیشترین درصد رضایت متعلق به منطقه 6 با 13.57 درصد است همچنین گفت: در بخش دیگری از این نظرسنجی سوالات باز از شهروندان پرسیده شده و از آنها خواستیم که مهترین کار شهرداری را عنوان کند که 33 درصد عنوان کردند شهرداری هیچ کاری نکرده، 8 درصد رسیدگی به فضای سبز، 5 درصد توسعه  مترو، 2 درصد نظافت، 2 درصد اجرای طرح دوچرخه سواری و 1.5 درصد نیز توسعه حمل ونقل عمومی را به عنوان مهمترین کارهای شهرداری عنوان کردند.

وی با بیان اینکه این آمارها در حالیست که در آبان ماه سال گذشته 45 درصد از مردم معتقد بودند که شهرداری هیچ کاری نکرده اما حالا این عدد به 33 درصد رسیده است، اظهار کرد:  مردم در مورد نحوه پاسخگویی شهرداری از طریق دو شماره 137 و 1888 نیز اعلام کردند که 40 درصد مردم با یکی از دو شماره 137 و 1888 تماس گرفته‌اند و این در حالیست که آمار تماس با 137، 2.5 میلیون و با شماره 1888، 500 هزار تماس است که این نشان می دهد مردم شماره 137 را بیشتر می‌شناسند که از این میان 30 درصد مردم از فعالیت این شماره‌ها رضایت داشته و 44 درصد نیز رضایت کمی داشتند.

جوادی یگانه در تشریح آیتم میانگین نمره مردم به شهر تهران از لحاظ راحتی زندگی با تاکید بر اینکه مردم در سطح کلی در این آیتم به شهرداری نمره 12.46 داده‌اند، گفت: البته بررسی‌ها نشان داد مردم در مجموع کلان از مدیریت شهری رضایت زیادی ندارند اما وقتی آمارها به سطح محلات می‌رسد، میزان رضایتمندی مردم نیز افزایش می‌یابد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان این که مردم از میزان دسترس پذیری شهر شدیدا  ناراضی هستند اظهار کرد: 58 درصد مردم وضعیت پیاده روها را برای تردد نامناسب می‌بینند و 63 درصد مردم نیز از نحوه رفت و آمد مادران با کالسکه در شهر ناراضی هستند و 56 درصد مردم نیز وضعیت مناسب سازی اماکن عمومی برای معلولان را نامناسب ارزیابی می‌کند و در سطح کل می‌توانیم بگویم که 60 درصد مردم از وضعیت مناسب سازی معابر و اماکن عمومی ناراضی هستند.

وی در  بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نظرسنجی‌های انجام شده در حوزه خدمات شهری با تاکید بر این که 58 درصد مردم از جمع آوری به موقع زباله‌ها رضایت دارند گفت: 47درصد از روشنایی کوچه و معابر رضایت دارند و 54 درصد نیز از نگهداری فضای سبز راضی هستند و این در حالی است که شاهد رضایت 46 درصدی مردم از زمین بازی، فضاهای بازی پارک و غیره هستیم.

وی با بیان اینکه 65 درصد از مردم از فعالیت میادین میوه و تره بار راضی هستند گفت: آن زمانی که من در مرکز مطالعات شهرداری تهران بودم  مراکز میوه و تره بار بیشترین درصد رضایت مندی مردم را داشتند.

به گفته جوادی یگانه 40 درصد از مردم وضعیت نگهداشت معابر و آسفالت را بد و 30 درصد وضعیت را خوب عنوان کردند و این در حالی است که 46 درصد مردم از وضعیت کف پوش پیاده روها ناراضی هستند و 54 درصد مردم نیز معتقدند که کارگاه‌های ساختمانی به حریم پیاده رو تجاوز کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران افزود: 48 درصد مردم میزان راحتی و امنیت پیاده روها به علت تردد موتور سیکلت‌ها بد توصیف کردند.  نکته قابل توجه این ست که ما در گذشته در مورد وضعیت مترو و تاکسی نظرسنجی‌های متفاوتی را انجام دادیم و این دفعه برای اولین بار نظرسنجی در خصوص وضعیت اتوبوس‌ها و میزان رضایت مندی مردم انجام دادیم که بررسی‌ها نشان دهد 72 درصد مردم از وضعیت دسترسی به ایستگاه‌های اتوبوس راضی هستند و 64 درصد معتقدند اتوبوس ها به موقع می‌رسند.

وی  در مورد میزان رضایت مندی مردم از سرویس‌های بهداشتی نیز افزود: در حوزه سرویس‌های بهداشتی شهری تنها 20 درصد معتقدند که این دستشویی‌ها نزدیک است و 20 درصد مردم اعلام کردند که اصلا این سرویس‌ها در دسترس نیست. و 50 درصد مردم نیز از وضعیت بهداشتی آنها ناراضی بودند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که سه مطالبه اصلی مردم از مدیریت شهری در نظرسنجی اخیر چه بوده به ایسنا گفت: سوال مطالبات مردمی به صورت باز مطرح شده ودر حال تحلیل هستیم. و این در حالی است که در مورد فساد در شهرداری نیز سوالاتی از مردم پرسیده شده که در حال تدوین داده‌ها هستیم.

وی در مورد نظر مردم در خصوص برخورد با دست فروشان نیز اظهار کرد: تقریبا بیشتر مردم از فعالیت دست فروشان ناراضی هستند و جالب است بدانید که هم زمان از برخورد با دست فروشان نیز ناراضی هستند.

به گفته جوادی یگانه مدیریت شهری در نظر دارد هر شش ماه یکبار نظرسنجی در حوزه میزان رضایت مندی مردم از مدیریت شهری انجام دهد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در بخش دیگری از نشست خبری خود افزود: در نظرسنجی سوالی مطرح شد که آیا وضعیت رسیدگی به مناطق جنوبی تهران (خیابان آزادی به سمت پایین) بهتر و بیشتر شد؟ که 42 درصد مخالف بودند و تنها 31 درصد موافق این مسئله بودند و این در حالی است که در سال گذشته یعنی در نظرسنجی سال 97 رسیدگی به مناطق جنوب تهران 30 درصد مخالف داشته است و نکته قابل توجه این است که مردم شمال تهران کمتر به این تفاوت‌ها اعتقاد دارند و عمدتا مردم جنوب تهران از این تفاوت‌ها   و عدم رسیدگی ناراضی هستند.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.