بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/29
شماره 2470 - تاریخ 1403/02/29
آخرین اخبار
استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی تسهیل می‌شود
احتمال وقوع «سیل مشهد» پیش‌بینی شده بود/ میزان بارش‌ها در سطح «هشدار قرمز» نبود
دستاوردهای دولت در حوزه اشتغال و معیشت
برنامه‌های گرامیداشت سوم و چهارم خرداد اعلام شد
معاون نظارت، حقوقی و وصول مطالبات بانك صنعت و معدن: در سال گذشته مبلغ 465 میلیون یورو از مطالبات ارزی و 618 هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانك وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یك فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبكه بانكی است
معاون نظارت، حقوقی و وصول مطالبات بانك صنعت و معدن: در سال گذشته مبلغ 465 میلیون یورو از مطالبات ارزی و 618 هزار میلیارد ریال از مطالبات ریالی این بانك وصول و به چرخه تسهیلات دهی بازگشت/ وصول مطالبات یك فرآیند مستمر و ضروری برای تداوم فعالیت های مؤثر شبكه بانكی است
کسب رتبه اول توسط بانک کشاورزی در حوزه مدیریت تهدیدات امنیت اطلاعات بانکی
کسب رتبه اول توسط بانک کشاورزی در حوزه مدیریت تهدیدات امنیت اطلاعات بانکی
قدردانی از بانک کشاورزی به عنوان سازمان پیشرو در مدیریت مصرف برق
قدردانی از بانک کشاورزی به عنوان سازمان پیشرو در مدیریت مصرف برق
فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی
فرصتها و چالشهای ابزار مشتقه اسلامی
سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی بانک توسعه صادرات ایران منصوب شد
سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی بانک توسعه صادرات ایران منصوب شد
تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون
تجلیل از واحدهای برتر ستادی، استانی و شعب بانک توسعه تعاون
مخبر: ظرف دو هفته آینده تمامی مردم آسیب دیده ناشی از سیل اخیر اسکان داده می شوند
افتتاح رسمی دو طرح سد قیز قلعه‌سی و تکمیل و توسعه سد خداآفرین
نجارزاده: ارتباط منسجم بانک ملی ایران با جامعه بزرگ مشتریان با اقدامات روابط عمومی محقق می‌شود
نجارزاده: ارتباط منسجم بانک ملی ایران با جامعه بزرگ مشتریان با اقدامات روابط عمومی محقق می‌شود
رضایت کامل اهالی حوزه کتاب و کتابخوانی از عملکرد بانک ملی ایران در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب
رضایت کامل اهالی حوزه کتاب و کتابخوانی از عملکرد بانک ملی ایران در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب
تیم ملی تکواندوی ایران قهرمان آسیا شد
ورود دلار به کانال ۵۷ هزار تومان/ ادامه روند کاهشی نرخ ارز
آرامگاه خشایارشا در تهدید است؟
مجمع تشخیص مصلحت لایحه حمایت از خانواده را تعیین تکلیف کرد
اقدامات قرارگاه جوانی جمعیت پست بانک ایران در سال گذشته تشریح شد؛ پرداخت 28 هزار و 408 فقره به مبلغی معادل39.113 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و مسکن فرزند سوم به متقاضیان
اقدامات قرارگاه جوانی جمعیت پست بانک ایران در سال گذشته تشریح شد؛ پرداخت 28 هزار و 408 فقره به مبلغی معادل39.113 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و مسکن فرزند سوم به متقاضیان
کارشناسان روابط عمومی بانک در سراسر کشور با بهزاد شیری مدیرعامل دیدار کردند
کارشناسان روابط عمومی بانک در سراسر کشور با بهزاد شیری مدیرعامل دیدار کردند
همایش مدیران ارشد بانک سپه برگزار شد
همایش مدیران ارشد بانک سپه برگزار شد
امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه برای ثبت نام خودروهای برقی وارداتی فراهم است
امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه برای ثبت نام خودروهای برقی وارداتی فراهم است
اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی درناحیه٢ منطقه٦
شهردار منطقه۶ میهمان منزل شهدا شد
توافق دوشان‌تپه تصویب شد
برگزاری پویش یکشنبه با ورزش بانوان
پاکسازی ۱۱۰ متر مربع جداره ها در منطقه ۲۱
۶۰ مصوبه، رهاورد سومین بازدید میدانی شهردار منطقه ۱۵، از ناحیه یک بود
نصب ۱۴۴ تابلو قدم شمار در منطقه ٢١
-از کادر آموزشی مدارس استثنایی منطقه۴ تقدیر شد
اهتزاز پرچم رضوی در محوطه برج میلاد
منطقه ١٢ تهران درآستانه میلاد امام رضا (ع) غرق نور و سرور شد
توسعه پارکینگ های منطقه راهکار کاهش مشکلات ترافیکی است
قطعی برق روشنایی داخلی ایستگاه میرزای شیرازی برطرف شد
لایروبی بیش از 10 هزار متر از انهار معابر سطح منطقه 17
اجرای لوله گذاری ۴ کیلومتری فضای سبز بزرگراه شهید خرازی
اجرای طرح مبارزه با حیوانات موذی در منطقه۲۲
یادداشت مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
چه فرقی می‌کند پنجشنبه تعطیل باشیم یا شنبه؟
تقدیر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران از صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان
تقدیر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران از صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان
تولید بیش از 56 هزار تن شمش آلومینیوم طی ماه نخست 1403
بخش تعاون می تواند بستر ساز مشارکت مردم در راستای جهش تولید باشد
بخش تعاون می تواند بستر ساز مشارکت مردم در راستای جهش تولید باشد
خشایار راد: سوژه‌های روزمره دمده شده!
دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه‌قضاییه غیرعلنی نیست/ با ناشران اسناد مالی مردم برخورد می‌کنیم
چرا مالیات مشاغل و اصناف ناچیز است؟
خشایار راد: سوژه‌های روزمره دمده شده!
بومی‌سازی جوهرهای نانو آنتی‌باکتریال خودکار در کشور
جبهه مقاومت نیازمند روایت صحیح و هنرمندانه است
بهسازی محورهای مواصلاتی در حریم منطقه ۲۲
رفع آخرین معارض پروژه آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
کد خبر: 214506 | تاریخ : ۱۳۹۸/۹/۲۵ - 15:52
نمره 11 تهرانی‌ها به شهرداری

نمره 11 تهرانی‌ها به شهرداری

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران ضمن تشریح آخرین نتایج پایش و نظرسنجی عملکرد شهرداری از نگاه مردم گفت: میزان رضایت مندی مردم از شهرداری نسبت به گذشته با یک شیب کم در حال افزایش است.

نوآوران آنلاین-محمد رضا جوادی یگانه ظهر امروز در نشست خبری که به منظور اعلام نتایج آخرین نظرسنجی که از شهروندان تهرانی انجام شد، گفت: در 15 مهر تا 15 آبان سال جاری نظرسنجی توسط جهاد دانشگاهی انجام شده که حجم نمونه 8000 نفر بود.

وی با بیان این که پایش نظرسنجی نشان داد که نگاه مردم در سطح کلان به شهرداری تهران مثبت تر شده است، اظهار کرد: نمره شهروندان به عملکرد شهرداری 11.60 بوده است.

وی با بیان این که از خرداد 97 تاکنون تقریبا این عدد ثابت مانده گفت: در خرداد 97 نمره شهروندان به عملکرد شهرداری 11.42، در مهر ماه 11.46 ودر آبان ماه 11.60 درصد بوده است که نشان می ‌دهد میزان رضایت مندی مردم از شهرداری افزایش یافته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان این که بررسی‌ها  نشان داد کمترین میزان رضایت مردم از منطقه 15 با 10.16 درصد و بیشترین درصد رضایت متعلق به منطقه 6 با 13.57 درصد است همچنین گفت: در بخش دیگری از این نظرسنجی سوالات باز از شهروندان پرسیده شده و از آنها خواستیم که مهترین کار شهرداری را عنوان کند که 33 درصد عنوان کردند شهرداری هیچ کاری نکرده، 8 درصد رسیدگی به فضای سبز، 5 درصد توسعه  مترو، 2 درصد نظافت، 2 درصد اجرای طرح دوچرخه سواری و 1.5 درصد نیز توسعه حمل ونقل عمومی را به عنوان مهمترین کارهای شهرداری عنوان کردند.

وی با بیان اینکه این آمارها در حالیست که در آبان ماه سال گذشته 45 درصد از مردم معتقد بودند که شهرداری هیچ کاری نکرده اما حالا این عدد به 33 درصد رسیده است، اظهار کرد:  مردم در مورد نحوه پاسخگویی شهرداری از طریق دو شماره 137 و 1888 نیز اعلام کردند که 40 درصد مردم با یکی از دو شماره 137 و 1888 تماس گرفته‌اند و این در حالیست که آمار تماس با 137، 2.5 میلیون و با شماره 1888، 500 هزار تماس است که این نشان می دهد مردم شماره 137 را بیشتر می‌شناسند که از این میان 30 درصد مردم از فعالیت این شماره‌ها رضایت داشته و 44 درصد نیز رضایت کمی داشتند.

جوادی یگانه در تشریح آیتم میانگین نمره مردم به شهر تهران از لحاظ راحتی زندگی با تاکید بر اینکه مردم در سطح کلی در این آیتم به شهرداری نمره 12.46 داده‌اند، گفت: البته بررسی‌ها نشان داد مردم در مجموع کلان از مدیریت شهری رضایت زیادی ندارند اما وقتی آمارها به سطح محلات می‌رسد، میزان رضایتمندی مردم نیز افزایش می‌یابد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان این که مردم از میزان دسترس پذیری شهر شدیدا  ناراضی هستند اظهار کرد: 58 درصد مردم وضعیت پیاده روها را برای تردد نامناسب می‌بینند و 63 درصد مردم نیز از نحوه رفت و آمد مادران با کالسکه در شهر ناراضی هستند و 56 درصد مردم نیز وضعیت مناسب سازی اماکن عمومی برای معلولان را نامناسب ارزیابی می‌کند و در سطح کل می‌توانیم بگویم که 60 درصد مردم از وضعیت مناسب سازی معابر و اماکن عمومی ناراضی هستند.

وی در  بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نظرسنجی‌های انجام شده در حوزه خدمات شهری با تاکید بر این که 58 درصد مردم از جمع آوری به موقع زباله‌ها رضایت دارند گفت: 47درصد از روشنایی کوچه و معابر رضایت دارند و 54 درصد نیز از نگهداری فضای سبز راضی هستند و این در حالی است که شاهد رضایت 46 درصدی مردم از زمین بازی، فضاهای بازی پارک و غیره هستیم.

وی با بیان اینکه 65 درصد از مردم از فعالیت میادین میوه و تره بار راضی هستند گفت: آن زمانی که من در مرکز مطالعات شهرداری تهران بودم  مراکز میوه و تره بار بیشترین درصد رضایت مندی مردم را داشتند.

به گفته جوادی یگانه 40 درصد از مردم وضعیت نگهداشت معابر و آسفالت را بد و 30 درصد وضعیت را خوب عنوان کردند و این در حالی است که 46 درصد مردم از وضعیت کف پوش پیاده روها ناراضی هستند و 54 درصد مردم نیز معتقدند که کارگاه‌های ساختمانی به حریم پیاده رو تجاوز کرده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران افزود: 48 درصد مردم میزان راحتی و امنیت پیاده روها به علت تردد موتور سیکلت‌ها بد توصیف کردند.  نکته قابل توجه این ست که ما در گذشته در مورد وضعیت مترو و تاکسی نظرسنجی‌های متفاوتی را انجام دادیم و این دفعه برای اولین بار نظرسنجی در خصوص وضعیت اتوبوس‌ها و میزان رضایت مندی مردم انجام دادیم که بررسی‌ها نشان دهد 72 درصد مردم از وضعیت دسترسی به ایستگاه‌های اتوبوس راضی هستند و 64 درصد معتقدند اتوبوس ها به موقع می‌رسند.

وی  در مورد میزان رضایت مندی مردم از سرویس‌های بهداشتی نیز افزود: در حوزه سرویس‌های بهداشتی شهری تنها 20 درصد معتقدند که این دستشویی‌ها نزدیک است و 20 درصد مردم اعلام کردند که اصلا این سرویس‌ها در دسترس نیست. و 50 درصد مردم نیز از وضعیت بهداشتی آنها ناراضی بودند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که سه مطالبه اصلی مردم از مدیریت شهری در نظرسنجی اخیر چه بوده به ایسنا گفت: سوال مطالبات مردمی به صورت باز مطرح شده ودر حال تحلیل هستیم. و این در حالی است که در مورد فساد در شهرداری نیز سوالاتی از مردم پرسیده شده که در حال تدوین داده‌ها هستیم.

وی در مورد نظر مردم در خصوص برخورد با دست فروشان نیز اظهار کرد: تقریبا بیشتر مردم از فعالیت دست فروشان ناراضی هستند و جالب است بدانید که هم زمان از برخورد با دست فروشان نیز ناراضی هستند.

به گفته جوادی یگانه مدیریت شهری در نظر دارد هر شش ماه یکبار نظرسنجی در حوزه میزان رضایت مندی مردم از مدیریت شهری انجام دهد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در بخش دیگری از نشست خبری خود افزود: در نظرسنجی سوالی مطرح شد که آیا وضعیت رسیدگی به مناطق جنوبی تهران (خیابان آزادی به سمت پایین) بهتر و بیشتر شد؟ که 42 درصد مخالف بودند و تنها 31 درصد موافق این مسئله بودند و این در حالی است که در سال گذشته یعنی در نظرسنجی سال 97 رسیدگی به مناطق جنوب تهران 30 درصد مخالف داشته است و نکته قابل توجه این است که مردم شمال تهران کمتر به این تفاوت‌ها اعتقاد دارند و عمدتا مردم جنوب تهران از این تفاوت‌ها   و عدم رسیدگی ناراضی هستند.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.