بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/12
شماره 2460 - تاریخ 1403/02/12
آخرین اخبار
شناسایی و پلمپ۲ خانه پلاک قرمز در ناحیه۱ منطقه۶
اجرای طرح ضربتی پاکسازی و جمع‌آوری بساط گستران محور هفت تیر
زمین پاک ، شهروند مسئول
اجرای طرح کوچه به کوچه در معابر ناحیه۷
مناسب سازی و بهسازی ۹۶ نقطه از معابر جهت معلولین و سالمندان در منطقه ۲۱
بررسی فعالیت های سال ۱۴۰۲ شهرداری منطقه ۲۱ در حوزه زنان
تداوم برگزاری جلسات پیگیری وضعیت نگهداشت بوستانها در منطقه ۴
تقدیر و قدردانی از همکاری اعضای دوام محلات ۲۰ گانه منطقه ۴ در هفته سلامت
درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت
مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت
برگزاری جلسه بررسی ۳۱ پروژه شاخص شهرداری منطقه ۴ در طرح ویژه کوک چهارم
امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
مدیرعامل بانک در سومین نشست صمیمی با معاونان ادارات ستادی: بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
مدیرعامل بانک در سومین نشست صمیمی با معاونان ادارات ستادی: بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
سرویس‌دهی در خط ۵ مترو به حالت عادی بازگشت
دیدار دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با کارکنان شرکتی مستقر در ستاد بانک
دیدار دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با کارکنان شرکتی مستقر در ستاد بانک
توجه به حوزه‌های نوآورانه در صنعت بانکداری در صدر برنامه‌های بانک سینا قرار دارد
توجه به حوزه‌های نوآورانه در صنعت بانکداری در صدر برنامه‌های بانک سینا قرار دارد
بازدید شهردار منطقه ۱۶ از ساختمان مرکز جامعه پذیری
چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید
چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید
بانک شهر استفاده از ریال دیجیتال برای پرداخت های خرد شهری را عملیاتی می کند
بانک شهر استفاده از ریال دیجیتال برای پرداخت های خرد شهری را عملیاتی می کند
برگزاری مراسم تکریم از پاکبانان مناطق ۳ و ۶ پایتخت به مناسبت روز کارگر
عملیات بهسازی و ایمن سازی خیابان راجیان انجام شد
تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
کودکان منطقه2 به طرح نوماند پیوستند
پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
ارتقای ایمنی بزرگراه یادگار امام (ره) با جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل
پیام تبریک مدیرعامل بانک آینده به مناسبت روز معلم
پیام تبریک مدیرعامل بانک آینده به مناسبت روز معلم
تقدیر مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از عملکرد شعب استان تهران
تقدیر مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از عملکرد شعب استان تهران
شعبه استهبان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس افتتاح شد
شعبه استهبان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس افتتاح شد
اجرای پوشاننده جداره ها و المان های نواحی شش گانه منطقه ۱۲
تمجید مدیرکل دادگستری استان فارس از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
تمجید مدیرکل دادگستری استان فارس از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
جدیدترین تمهیدات بانک صادرات ایران برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
جدیدترین تمهیدات بانک صادرات ایران برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
ادای احترام و گلباران محل شهادت استاد مطهری در منطقه ۱۲
تونل نوری ثابت در منطقه 17افتتاح شد
اجرای عملیات گاردکوبی در بزرگراه شهید چراغی
میزبانی از یک هزار بانوی تهرانی در بوستان ریحانه چیتگر
ساماندهی و به‌زراعی درختان در سایت نگهداری حیات وحش چیتگر
افتتاح سایت پرنده‌نگری در شمال‌غربی پایتخت
فولاد مباركه بزرگترین صادركننده غیرنفتی و اولین صادركننده در زنجیره صنایع معدنی در سال 1402
فولاد مباركه بزرگترین صادركننده غیرنفتی و اولین صادركننده در زنجیره صنایع معدنی در سال 1402
كارگران؛ پیشرانان شریف جبهه جهاد اقتصادی
كارگران؛ پیشرانان شریف جبهه جهاد اقتصادی
كارگران؛ پیشرانان شریف جبهه جهاد اقتصادی
«قدردان‌تان هستم»
«قدردان‌تان هستم»
از فولاد هرمزگان به عنوان واحد نمونه کارفرمایی تقدیر شد
از فولاد هرمزگان به عنوان واحد نمونه کارفرمایی تقدیر شد
تجلیل بنیاد ملی نخبگان از مدیرعامل فولاد هرمزگان
تجلیل بنیاد ملی نخبگان از مدیرعامل فولاد هرمزگان
پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر؛ منویات مقام معظم رهبری سرلوحه کار در فولاد هرمزگان
پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر؛ منویات مقام معظم رهبری سرلوحه کار در فولاد هرمزگان
برگزاری اجتماع بزرگ شهادت امام جعفر صادق (ع) در منطقه 13
اصلاح چهره پایتخت با تداوم طرح ساماندهی فوریت‌های آسیب‌های اجتماعی
۸۳ مصوبه ارمغان بازدید دوره ای برای رفع مشکلات محلی منطقه ۱۵
افزایش نظارت نواحی بر کیفیت خدمت رسانی و نگهداشت شهر
ملاقات با المپیک در نمایشگاه سامسونگ
شبهای بوستان شقایق منطقه 19 با تعویض ۲۸۵ پروژکتور در 25 برج نوری زیباتر شد
شهروندان محله شهید کاظمی منطقه 19 صاحب زمین چمن مصنوعی نو شدند
کد خبر: 188645 | تاریخ : ۱۳۹۸/۴/۱۹ - 10:53
ضمانتنامه ها یکی از مهمترین و کم ریسک ترین منابع درآمدی بانک هاست
در جلسه روسای شعب خراسان رضوی مطرح شد:

ضمانتنامه ها یکی از مهمترین و کم ریسک ترین منابع درآمدی بانک هاست

گردهمایی شعب مشهد با موضوع بررسی عملکرد 3ماهه و تشریح استراتژیها، اهداف و برنامه های ابلاغی مدیریت امور شعب استانها با حضور مدیر و معاونین استان برگزار شد.

نوآوران آنلاین-به گزارش روابط عمومی: مدیر استان با تاکید بر مطالعه و اطلاع کامل همکاران از استراتژی ها، اهداف، برنامه های مدیریت امور شعب استانها در سال 98 و اهمیت تطابق برنامه های شعب با اهداف کلی آن مدیریت، جایگاه استان خراسان رضوی و شمالی را با توجه به ظرفیت های مالی این استان دور از انتظار دانسته و از روسای شعب خواست تا با جدیت بیشتر جهت ارتقای جایگاه استان اهتمام ورزند.

شمس آبادی با اشاره به اهمیت سودآوری به عنوان یکی از مهم ترین ملاک های بقای هر شعبه از دیدگاه مدیران عالی بانک اذعان داشت: منافع بانک در کلیه تعاملات اعم از جذب مشتری، ارائه خدمات، اعطای تسهیلات و . . . باید در راس امور قرار گرفته و در هر زمینه ای که انتفاع بانک تامین نگردد، در ادامه آن فعالیت باید تجدید نظر نمود.
وی با اشاره به این موضوع که مهمترین مشتریان بانک، مشتریان بالفعل و کنونی هستند افزود: روسای شعب در قبال حفظ مشتریان کنونی بانک مسئول بوده و باید با ایجاد رضایت در مشتریان فعلی، آنها را تبدیل به مشتریان وفادار و سودآور نموده سپس با همکاری آنها زمینه را جهت ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه که به واسطه مشتریان بالفعل شناسایی شده اند فراهم آورده و پس از بررسی درخواستهای ایشان، خدماتی متناسب با نیاز ایشان ارائه و بدین ترتیب اقدام به جذب مشتریان جدید نمایند. ضمن اینکه مشتریان از دست رفته بانک نیز که روزی از خدمات ما رضایت داشته اند و امروز به هر دلیل ارتباط خود را با بانک قطع نموده اند، می توانند موثرترین تبلیغات را برای بانک به همراه داشته و مردم به خاطر اطلاع از سابقه همکاری این اشخاص با بانک، اظهارات آنها را تایید خواهند کرد. پس ضروری است که با تماس و مراجعه به این مشتریان و شناسایی علل ترک بانک نسبت به احیاء مجدد آنها تلاش کرده و با تکریم ایشان به عنوان مشتریان قدیمی، زمینه همکاری مجدد را بوجود آوریم.
در همین رابطه شمس آبادی از مسئولین شعب حاضر در جلسه خواست تا با مطالعه روزانه سامانه BI و بخش نظر سنجی مشتریان، از میزان رضایتمندی مشتریان خود اطلاع حاصل نمایند.
مدیر استان در پایان عنوان نمود: کمبود ها و نارسایی ها نباید مانع حرکت رو به جلوی بانک شود بلکه یک مدیر باید همواره و در هر شرایطی از تهدیدها به نحو احسن استفاده و آنها را تبدیل به فرصت نموده و به عنوان یک بانکدار حرفه ای و یک مشاور مالی برای مشتریان خود ایفای نقش کند.
سلیمانی معاون استان نیز گزارشی از عملکرد 3ماهه شعب و استان ارائه و به تجزیه و تحلیل و بررسی نقاط قوت و ضعف شعب در هر بخش پرداخت. وی با تاکید بر رویه مصوب مدیریت امور شعب استانها مبنی بر انجام امور در چارچوب کارگروه ها از روسای شعب خواست تا با تشکیل منظم کارگروه ها در سطح شعب و ارسال بموقع صورتجلسات، همکاری لازم را با مدیریت استان معمول نمایند.
سلیمانی با اشاره به اهمیت اطلاع کلیه پرسنل از تمامی محصولات بانکی و جزئیات آنها خصوصاً بانکداری مدرن، گفت: همراه بانک ایران زمین به عنوان یکی از کامل ترین و ایمن ترین اپلیکیشنهای حال حاضر سیستم بانکی است اما بسیاری از مشتریان از خدمات منحصر به فرد آن بی اطلاعند لذا مقتضی است با اشراف کامل به این سرویس، نسبت به آموزش مشتریان و ترغیب آنها به استفاده از خدمات بانکداری مدرن اقدام شود.
وی در پایان بر مواردی از جمله: پرستاری به موقع خودپردازها و آماده سازی جهت ایام تعطیل، تمرکز بر صدور ضمانتنامه ها به عنوان یکی از مهمترین و کم ریسک ترین منابع درآمدی بانک و . . . تاکید نمود.
رضوی دیگر معاون استان در بخشی از سخنان خود بر استفاده صحیح از اموال و اقلام مصرفی اشاره داشته و از مسئولین شعب خواست تا با عنایت به اهمیت بایگانی اسناد، توجه بیشتری به بایگانی اسناد در شعب داشته باشند.
وی با اشاره به اجرای طرح شعب هزار میلیاردی تا 10.000 میلیاردی و با عنایت به ظرفیتهای مالی استان و فرصت باقیمانده از طرح، همچنین با بهره گیری از سازوکار کارگروه بازاریابی و جذب منابع، از جمله جذب مشتریان بالقوه از محل مشتریان بالفعل و مشتریان از دست رفته، از روسای حاضر در جلسه خواست تمام توان خود را در مسیر تحقق اهداف طرح موصوف بکار گیرند.
در پایان پیشنهادات و نقطه نظرات روسای شعب مورد ارزیابی و پاسخ قرار گرفت و از شعبی که بهترین عملکرد را در 3 ماهه اول سال در بخش های جذب منابع، کاهش مطالبات، صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبار اسنادی در کارنامه خود داشتند مراتب تقدیر تشکر به عمل آمد.
کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.