کد خبر : 466615 تاریخ : ۱۴۰۱ دوشنبه ۱ اسفند - 22:11
نکونام: حرفه‌ای هستم اما این آخرین بازی من با فولاد بود/ حرمتم حفظ نشد سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران بعد از صعود تیمش در لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود کناره‌گیری کرد.

نوآوران آنلاین- به گزارش ایسنا، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با الفیصلی که با صعود فولادی‌ها به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا همراه بود، اظهارکرد: از این که در جمع چهار تیم برتر غرب آسیا هستیم بسیار خوشحال هستم.

وی افزود: از اینکه امروز توانستیم بازی را ببریم بسیار خوشحال هستم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم. امروز واقعا بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند و خیلی زحمت کشیدند.

هیچ موقعیتی ندادیم و حقمان برد بود

سرمربی تیم فولاد گفت: حداقل حق تیم ما برد بود و خیلی خوب و با برنامه بازی کردیم. کاملا بازی تحت کنترل ما بود و به تیم حریف هیچ موقعیتی ندادیم. همه بازیکنانم امروز چیزی را که میخواستند انجام دادند. 

وی افزود: ما باور داشتیم یکی از تیم های خوب آسیا هستیم. جسارت و خواستن ما در زمین نشان داد که یکی از تیم های خوب آسیا هستیم. این برد را به هواداران فولاد و همچنین مهندس ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان تقدیم می کنم.

آدمی حرفه‌ای هستم اما این آخرین بازی من با فولاد بود!

سرمربی تیم فولاد گفت: من یک آدم حرفه‌ای هستم و وقت و زندگی خود را برای فولاد و فوتبال می گذارم. شاید اینجا درست نباشد ولی این آخرین بازی من با فولاد خوزستان بود.

وی تاکید کرد: دیگر روی نیمکت فولاد نخواهم بود به خاطر شرایط سختی که برای ما فراهم شد این تصمیم را گرفتم.

در بازی بعد روی نیمکت فولاد نخواهم بود

نکونام بیان کرد: این آخرین بازی من برای فولاد بود و بازی بعدی برابر هر تیمی باشد من بر روی نیمکت فولاد نخواهم نشست. من افتخاراتی را به دست آوردم از جمله دو جام و حضور دو مرتبه‌ای در رقابت های جام باشگاه‌های آسیا و تیم و بازیکنانم لیاقت بیشتر از این را دارند. به خاطر حرمت و احترام مربیگری که در یک ماه اخیر برای من حفظ نشد، دیگر روی نیمکت فولاد نیستم.