کد خبر : 466571 تاریخ : ۱۴۰۱ شنبه ۲۹ بهمن - 10:28
واکنش فرهاد مجیدی به هفتمین شکست تیمش سرمربی ایرانی اتحاد کلباء تیمش را مستحق شکست در دیدار برابر العین نمی‌داند.

نوآوران آنلاین- به گزارش ایسنا و به نقل از کوره، اتحاد کلباء در نیم فصل دوم لیگ امارات با هدایت فرهاد مجیدی نتایج خوبی کسب نکرده است.

تیم اماراتی در ۸ بازی اخیر خود با هدایت فرهاد مجیدی تنها دو بار به پیروزی دست پیدا کرده است. اتحاد کلباء در هفته هفدهم لیگ امارات از العین پذیرایی کرد و با نتیجه ۳ بر دو شکست خورد.

فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی تیمش را مستحق شکست در این بازی ندانست. او گفت: ما مستحق شکست در این بازی نبودیم. در بسیاری از دقایق بازی بهتر از حریف بودیم اما در نهایت شکست خوردیم. باید این بازی را فراموش کرد و روی دیدارهای بعدی تمرکز کرد.

و اما ربروف، سرمربی العین بعد از بازی گفت: بازی آسانی برابر اتحاد کلباء نداشتیم. آن‌ها تیم خوب و منظمی بودند و سه امتیاز مهم را به دست آوردیم. با این پیروزی در جمع مدعیان قهرمانی باقی ماندیم. به نظرم میل به پیروزی بازیکنان العین در این بازی هم نتیجه داد و در نهایت در آخرین لحظات گل پیروزی را به ثمر رساندیم.

اتحاد کلباء در فصل جاری با هدایت فرهاد مجیدی ۱۷ بازی در لیگ امارات انجام داده است که نتیجه آن ۷ پیروزی، ۷ شکست و سه تساوی بوده است تا در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گیرد این درحالی است که العین تیم پیشین فرهاد مجیدی در دورن بازیگری در رده سوم جای دارد و با صدر تنها دو امتیاز اختلاف دارد.

این تیم در جام ریاست امارات هم با شکست برابر حریف خود حذف شد.