کد خبر : 464987 تاریخ : ۱۴۰۱ دوشنبه ۷ شهريور - 11:37
با تخلفات نرخ بلیت سفرهای جاده‌ای اربعین برخورد می‌شود با تخلفات مربوط به گران‌فروشی بلیت‌های اربعین در بخش حمل و نقل جاده‌ای مسافر برخورد قانونی می‌شود.

نوآوران آنلاین-به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای داریوش باقرجوان مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر این سازمان با اعلام این مطلب گفت:
گزارش‌هایی مبنی بر فروش بلیت خارج از شبکه مجاز فروش بلیت در اختیار و مسئولیت شرکتهای حمل و نقل با نرخی فراتر از نرخ مصوب برای سفرهای اربعین دریافت شده است که غیر قانونی است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، برخورد قاطع و قانونی انجام می‌شود.
وی با بیان این که تنها مرجع رسمی برای خرید بلیت صرفاً شرکت‌های حمل و نقل مسافر هستند، از مسافران خواست حتما بلیت را مسقیما از شرکتهای حمل و نقل تهیه و به نرخ مصوب بلیت مسیرهای مورد نظر خود که در پایانه‌های مسافربری نیز اعلام شده است، توجه کرده و هیچ گونه هزینه مازادی پرداخت ننمایند.
مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از زائران خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی مراتب را به همکاران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و تعزیرات مستقر در پایانه‌های مسافربری انعکاس دهند.
به گفته باقرجوان همچنین سامانه جامع ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های این سازمان به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات و انتقادات هموطنان ارجمند می باشد.