کد خبر : 464745 تاریخ : ۱۴۰۱ يکشنبه ۹ مرداد - 00:11
مهندس مرتضی هداوندی: ‏ ‎فعالیت در ورزش حرفه ای ارزشمند است سرویس ورزشی: عزم و هدف اصلی “تیم والیبال باشگاه رازین پلیمر” طی سال جاری، صعود به سوپر لیگ والیبال کشور است.

نوآوران آنلاین- سرمایه گذار و مالک تیم والیبال باشگاه رازین پلیمر در اولین حضور خود در تمرینات این تیم گفت: «فعالیت در ورزش حرفه ای و صرف هزینه و زمان و انرژی در این حوزه را به دلایل مختلف، فعالیتی ارزشمند و خیر می دانم».
مهندس مرتضی هداوندی در ادامه تأکید کرد: با وجودی که علاقه و سابقه و شناخت بیشتری در فوتبال نسبت به والیبال دارم، فضای والیبال کشور را به اهداف و دغدغه هایم نزدیک تر می بینم».
کار آفرین شاخص عرصه پلیمر و پتروشیمی با بیان این مطلب که در شرایط اقتصادی حاکم، فرصت رشد و ساختن زندگی شایسته برای نوجوانان و جوانان بسیار دشوار و محدود شده و امید به آینده مطلوب بسیار کم است، افزود: «ورزش حرفه ای اگر صحیح اداره شود می‌تواند جوانانی را که غیر از خداوند‌ و استعداد کسی و چیزی ندارند، به قهرمانانی خوشبخت تبدیل کند».
مهندس هداوندی با اشاره به این موضوع که به خاطر تغییر سبک زندگی، آفت های دوران جوانی بسیار زیاد و خطرناک شده است، خاطرنشان ساخت: «کسانی که سرگرم ورزش حرفه ای هستند، دوره نوجوانی و جوانی را با آسیب کمتری سپری می کنند».
سرمایه گذار و مالک تیم والیبال باشگاه رازین پلیمر اظهار امیدواری کرد: «ان شاءالله این باشگاه با توجه به اهداف و ارزش های یاد شده و نیز با تکیه بر مربیان و بازیکنان حرفه ای و پرتوان خود، امسال در مسابقات سری “A” دسته اول کشور حضور یافته و مهیای صعود به سوپرلیگ خواهد شد».
شایان ذکر است وحید خورشیدی مربی با تجربه و ارزشمند کشورمان، هدایت تیم والیبال باشگاه رازین پلیمر را بر عهده دارد.