کد خبر : 464565 تاریخ : ۱۴۰۱ سه شنبه ۲۱ تير - 18:10
نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی با موضوع «آفرینش» غروب صدفها مسعود ارادتمند-عکاسی هنری است که علاقه مندان زیادی داردثبت لحظات خاطره انگیز و مرور آن ها با دیدن عکس ها در لحظاتی که غمگین هستیم لبخند را بر لبانمان نقش می بندد و ناخودآگاه ما را می برد به اتفاقات خوش آن روز و از بار غممان می کاهد. عکاسی از دنیایی سخن می گوید که زمان گویی متوقف می شود و ما با انداختن عکس آن لحظه را ماندگار می کنیم.افرادی که به طور تخصصی در این حوزه فعالیت دارند زیبایی های طبیعت و حیات وحش را جوری دیگر از افراد معمولی به قدرت خداوند نگاه می کننند. آنها لحظات تاریخی را ثبت می کنند تا آیندگان با گذشته بیشتر آشنا شوند.

نوآوران آنلاین- نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی با موضوع «آفرینش» به سرپرستی مونیکا بختیاری‌فرد عصرروز ۲۰ تیرماه، در نگارخانه سرو افتتاح شد.
این نمایشگاه با ۳۱ اثر  در دو بخش عکاسی شامل معماری، مستند و طبیعت و بخش نقاشی شامل سیاه قلم می‌باشد.
هنرمندان این نمایشگاه شامل سحر باقری، الینا بختیاری‌فرد، فائزه تاری، ویدا ذهبی، علی ساربان، حدیث رحمانی، مینا شورکی، رضا عباسی، ساناز عباسی، شیوا غفورمحسنی، مهشاد غلامرضایی، سمانه قاسمیان، فاطمه قیاسوند، ملیکا گلچین، ندا محمدزاد، محمدرسول ملازمانی می‌باشند.
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا ۲۶ تیرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۶ به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولیعصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی ، کوی ساعی یکم (انتهای ساعی دوم) مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن گویای ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.
خانم ملیکا گلچین کارشناس ارشد معماری  با 2 اثر به نام های   آرامش پنهان وغروب صدف ها در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.   در اولین حضورش در نمایشگاه گروهی با 2 اثرزیبا از طبعیت حضور پیدا کردند  ایشان  چندین سال علاقمند  و مشغول به  عکاسی از طبیعت  می باشند و  تصمیم گرفتند تا  آثارشان در نمایشگاه به نمایش بگذارند و درمسیر علاقه خود به  عکاسی  وارد مرحله جدیدی از حرفه خود شوند.
البته جدا از هماهنگی در موضوع آثار ، هر اثر به منزله ی فکر و دیدی متفاوت می باشد که بیانگرِ نوعِ نگرشِ ارتباطِ اجزاء طبیعت با یکدیگر و ارزش هر یک از آنها در جای خود می باشد .
زیبایی هنر در تنوع آن است ، تنوعی که با گذراندن مراحل روحی در طی شکل گیری مجموعه ایجاد     می شود .
هدف از مجموعه بیانِ احساساتِ شخصی است ، «در هر زمان ، به یک صورت « ، و نه رفتن به دنبال یک هدف . که در هر اثر به وضوح می توان مشاهده کرد .
و این هنر در این نقطه هیچ تعریف و توصیف و یا باید ونبایدی را القا نخواهد کرد . زیرا معتقد به این است که هنر در طی دوران و بر اساس سلیقه ی مردمان و نوع نگرش آنها به هستی تغییر خواهد کرد ، و  نمی توان برای آن چهارچوبی قایل شد و آن را در یک طرح و فرم جای داد و توصیف کرد.