کد خبر : 464441 تاریخ : ۱۴۰۱ سه شنبه ۷ تير - 19:17
عضو همیشه فعال شورای شهر تهران علی مقدم زاده

نوآوران آنلاین- با روی کار آمدن شورای جدید شهر تهران بعد از فرصت سوزی هایی که در دوره قبلی اتفاق افتاد و امید شهروندان تهرانی – که به یأس تبدیل شده بود – باعث گردید تا  انتظارات از شورای جدید شهر تهران به شدت بالا رفته و از همین رو و در حال حاضر، نگاه ها به اقدامات اعضای شورای شهر دوخته شده است.

در همین راستا و از میان اعضای شورای شهر تهران، می توان از فعال ترین و پرکارترین آن ها یعنی از “ناصر امانی” نام برد. امانی که سابقه سال ها حضور میدانی را در شهرداری تهران در کارنامه خود محفوظ دارد، با کوله باری از تجربه و تخصص با رأی بالای شهروندان تهرانی وارد شورای شهر شد. متعاقباً و از همین رو برای تحقق شعارهای انتخاباتی خود به کف نقاط محروم تهران یعنی محلات رفت و به طور مستقیم پای درد دل شهروندان و مشکلات ایشان نشست.

مهم ترین ویژگی ناصر امانی حضور در محلات کم برخوردار شهر تهران هم چون “امامزاده حسن”، “حسن آباد زرگنده”، “عباس آباد”، “رضویه”، “هرندی”، “امامزاده عبدالله” و… بررسی و رسیدگی به مشکلات و مسائل خاص آن هاست. نکته ای که ناصر امانی را نسبت به سایر اعضای شورای شهر تهران از محبوبیت خاصی در بین شهروندان تهرانی برخوردار کرده است.

رویکردی که موجب شده است شهروندان نقاط محروم و کم تر برخوردار پایتخت احساس کنند اقدامات امانی وعده و وعید “انتخاباتی” نبوده و صرفاً جهت آشنایی با مشکلات و سپس حل در حد توان و امکانات موجود صورت می گیرد.

نکته دیگری که لازم است در خصوص محله گردی ناصر امانی عضو شورای شهر تهران ذکر کرد، اذعان به این مهم است که بازدیدها ذکر شده یکی یا دو بار نیست و موضوعی ادامه دار و متداوم است . این مسأله نشانگر آن است که کلانشهر تهران نیازمند مردان عملیاتی، مصمم و با برنامه است تا بیش ترین رضایت ساکنین شهر حاصل شود.

امید آن که شیوه نیکوی ناصر امانی عضو شورای شهر تهران سرمشق دیگر مدیران و مسؤولان برای خدمت به شهروندان تهرانی و سایر مردم خوب کشورمان باشد.