کد خبر : 464421 تاریخ : ۱۴۰۱ يکشنبه ۵ تير - 13:37
هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، میزبان روسای شعب استان تهران روسای شعب استان تهران بانک ایران زمین، در سه گروه از هلدینگ فناوری اطلاعات بانک بازدید و با توانایی و امکانات آن آشنا شدند.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، در این بازدیدها که با حضور معاون فناوری اطلاعات، مدیر امور شعب استان تهران، مدیران شعب مناطق ۱ و ۲ استان تهران برگزار شد، روسای شعب ضمن بازدید از ساختمان هلدینگ فناوری اطلاعات بانک در جلساتی که به منظور آشنایی با توانایی های این هلدینگ برگزار شد، حضور داشتند.

🔹در این دیدار فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین ضمن تشریح مأموریت هلدینگ فناوری اطلاعات، در خصوص چشم انداز بانکداری دیجیتال این بانک گفت: بانکداری دیجیتال، مفهوم جدیدی است که بانک ایران زمین پیشتاز در این موضوع است و به این نکته متمرکز شده است که مشتریان می توانند بر اساس درخواست و نیاز خود، محصولات مخصوص خود را دریافت کنند.

🔹به گفته اینالویی شخصی سازی سرویس در بانکداری، تعریف جدید بانکداری دیجیتال است و این مشتریان هستند که سرویس ها را تعریف می کند.

🔹در ادامه این دیدار مصطفی یزدانجو مدیر امور شعب استان تهران با اشاره به سرعت تغییرات و پیشرفت در عرصه بانکداری دیجیتال و اهمیت توجه ویژه به روزآمدی ارائه خدمات نوین در دنیای دیجیتال گفت: با تغییر نیازها در بازار رقابتی، همواره باید ارائه محصولات و فعالیت در این بازار به روز شود.

🔹یزدانجو افزود: مسئولین شعب نیز علاوه بر بهره برداری از ظرفیت های موجود، تمام تلاش خود را در جهت رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده، به کار گیرند.  

🔹سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی در این جلسه ضمن اشاره به تغییرات ایجاد شده در حوزه روابط عمومی طی سال های اخیر، گفت: رشد تکنولوژی، ظهور شبکه های اجتماعی و تغییر در نیازهای مشتریان از جمله عواملی هستند که فعالیت در این حوزه را با تغییراتی مواجه کرده است.

🔹استاد در خصوص نحوه معرفی سرویس ها و خدمات افزود: بانک و شرکت های تابعه با همکاری شعب بایستی علاوه بر تقویت سواد رسانه ای، از بسترهای دیجیتال و شرکت های گروه جامپ به نحو احسن استفاده گردد.

🔹در این برنامه روسای شعب استان تهران از شرکت های سابین تجارت آریا به عنوان شرکت پرداخت بانک، شرکت آوا مجری باشگاه مشتریان و پیشانی بانکداری دیجیتال بانک و مرکز نوآوری بازدید و جلساتی را با مدیران شرکت ها  به منظور آشنایی بیشتر با سرویس ها و خدمات آنها برگزار کردند.