کد خبر : 450819 تاریخ : ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۴ شهريور - 10:53
«مسئله مرگ و زندگی است» بررسی می‌شود نشست نقد کتاب «مسئله مرگ و زندگی است» نوشته اروین یالوم و مریلین یالوم برگزار می‌شود.

نوآوران آنلاین-نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه ۳۰ شهریور از ساعت ۱۱ صبح به نقد و بررسی این کتاب اختصاص دارد که با حضور  ارسطو میرانی، رضا اسدپور و زهرا ابراهیمی، مترجم اثر  به صورت مجازی برگزار می‌شود. این کتاب به همت بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه منتشر شده است.

در خبر برگزاری این نشست آمده است: ماجرای کتاب «مسئله‌ مرگ و زندگی است» نوشته‌ «اروین یالوم» و «مریلین یالوم» از پیش‌آگاهی نویسندگانش از این موضوع شروع شده است. مریلین به سرطان دچار می‌شود و مرگش حتمی است. زوج عاشق که سالیان سال را با عشقی عمیق و محبتی ازلی زندگی کرده‌اند، حال می‌دانند که یکی‌شان به ناچار، خیلی زود باید از این جهان درگذرد. زوج عاشق تصمیم می‌گیرند که هرآن‌چه را از زندگی و مرگ می‌دانند و از پس گذر سالیان به تجربه دریافته و به آن فکر کرده‌اند بنویسند، آن‌ هم درحالی‌که مرگ مریلین نزدیک است.

علاقه‌مندان می‌توانند این نشست را از اینستاگرام مرکز فرهنگی شهر کتاب به نشانی ketabofarhang، کانال تلگرام bookcitycc و صفحه‌ این مرکز در سایت آپارات پیگیری کنند.