کد خبر : 215316 تاریخ : ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۵ دي - 12:39
عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران: بازار تهران فردا تعطیل است نماینده وزیر صمت در اصناف کشور و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران از تعطیلی بازار تهران در روز دوشنبه (۱۶دی ماه) به علت تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی و به پاس احترام به ایشان خبر داد.

نوآوران آنلاین- نماینده وزیر صمت در اصناف کشور و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران از تعطیلی بازار تهران در روز دوشنبه (۱۶دی ماه) به علت تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی و به پاس احترام به ایشان خبر داد.

ابراهیم درستی اظهار کرد: طی جلسه‌ای که اتاق اصناف ایران، جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف بازار و بسیج اصناف کشور برگزار شد، مقرر شد دوشنبه (۱۶ دی ماه) بازار تهران به علت تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی تعطیل شود.

وی با بیان اینکه بازاریان بازوان ستبر و توانمند انقلاب هستند، گفت: سردار قاسم سلیمانی، انسان دوست داشتنی و محبوب قلوب تمام ایرانیان بود و دوشنبه به پاس احترام به ایشان و تشییع پیکرشان بازار تهران تعطیل است.

نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران تصریح کرد: اصناف و بازاریان همراه با سایر اقشار مردم با حضور یکپارچه خود در این مراسم برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب رقم خواهند زد.