بانک ملی افق کورش بانک‌سامان بانک سینا بانک گردشگری طرح فولاد فولاد سنگان فولاد امیرکبیر شرکت فولاد آتیه خاورمیانه شرکت فولاد خوزستان فولاد هرمزگان
روزنامه نوآوران - 1402/02/25
شماره 2239 - تاریخ 1402/02/25
آخرین اخبار
آغاز توزیع ۶۰۰۰ مخزن مکانیزه پسماند در مناطق ۲۲ گانه تهران
آیین بدرقه مسافر بهشت در منطقه 12
ساعت شروع خدمات رساني مترو تهران تغيير مي كند
رفت‌ و روب و پاکسازی بزرگراه‌ها، معابر پیرامونی و منتهی به حرم مطهر به طول 60 کیلو متر
نسل چهارم ؛ الگوی امام را ترویج کردند
دهه کرامت ۱۴۰۲؛ از باب الرضای تهران تا باب الرضای خراسان
برپایی آیین گرامیداشت ۱9 شهید یوم الله ۱۵ خرداد با حضور شهروندان
فعالیت ۵۵۰ پاکبان برای نظافت رینگ ۴۰۰ حرم امام خمینی(ره)
پاکسازی و ساماندهی بزرگراه شهید یاسینی و سه محور اصلی در منطقه۱۳
خدمات شهرداری منطقه 17 در 280 هزار مترمربع از حرم مطهر امام خمینی(ره)
درخشش نام شهید مدافع امنیت آرمان علی وردی در تجمع بزرگ امام رضایی‌ها
حصار حصارک برداشته شد
تعیین تکلیف ساختمانهای بدون پروانه يا دارای رأی ماده 100
حضور ۱۰۰۰ مادر و دختر در جشنواره بزرگ «مادر و دختر » باب الرضای تهران
نشست هم‌اندیشی معاون و مدیران حوزه خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ تشکیل شد
آغاز پنجمین آموزواره فصلی حرکت در منطقه ۱۳
فلکه دوم نیروی هوایی میزبان حال و هوای عاشقان آستان قدس رضوی در منطقه۱۳
آغاز فرآیند الکترونیکی شدن صورت وضعیت های شهرداری منطقه 13
خدمات شهرداری منطقه۴ به زائران مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)
نشست صمیمی شهردار منطقه ۴ با دبیران کانون های نوجوانان
تجلیل شهردار منطقه ۴ از فرزندان دختر پرسنل در روز میلاد امام مهربانیها
برپایی جشن بزرگ میلاد علی ابن موسی الرضا(ع) در بوستان بزرگ ولایت
نواحی ها در قالب ساختار و فرآیندها می توانند مسائل خود را تدبیر کنند
مدیران سازمان زیباسازی شهر تهران از منطقه ۲۱ بازدید کردند
شورای معاونین منطقه 3 با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد
خدمات رسانی مترو تهران به تماشاگران شهرآورد پایتخت
اجرای طرح صیانت و ساماندهی باغات و زمین های رهاشده محله طرشت
روایت کودکان منطقه ۲ از زندگی بدون دخانیات به تصویر کشیده شد
آماده سازی حرم مطهر برای میزبانی از زائران خورشید
واکنش رئیس بنیاد شهید به اظهار نظر فرزندان برخی از شهدا
۱۴ هزار نفر برای حج از کشور خارج شدند
وحیدی: اوضاع مرزی کشور کاملا آرام است
امروز، آخرین مهلت ثبت‌ ۵ اولویت خودرویی متقاضیان در سامانه یکپارچه
آماده‌سازی حرم امام خمینی (ره) برای میزبانی از زائران
امروز از قطعه‌ساز و خودروساز تا مصرف‌کننده و دولت از تولید خودرو ناراضی‌اند اما...
آیین‌نامه مربوط به تسهیلات نامتعارف کارکنان بانک‌ها اصلاح شود
افزایش یارانه‌ها به شرط خرید کالابرگ‌ الکترونیکی
مخالفت ستاد مبارزه با موادمخدر با دستورالعمل جدید درمان اعتیاد
رایزنی آمریکا و کره جنوبی برای آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده ایران
صحرایی وزیر شد
دستور رییسی برای برقراری ارتباط با مصر
آمادگی کامل فراجا برای مقابله با هر تهدیدی علیه امنیت داخلی کشور
توافق سران ایران و عمان برای تنظیم سند همکاری‌های راهبردی
نباید در وحدت جامعه خلل ایجاد شود
از روابط با مصر استقبال می‌کنیم
ثبت‌نام می‌کنیم، اما قیمت را نمی‌دانیم
تقدیر جمعی از اعضای شورا از اقدامات شهرداری در منطقه ۱۲
جشنواره گل و گلاب تهران در بوستان بهاران
از پویش زمین بدون ته سیگار تا تقدیر از رانندگان غیرسیگاری
در هفته ملی بدون دخانیات در منطقه ۲۲؛اراده ها روشن، سیگارها خاموش می شوند
کد خبر: 466865 | تاریخ : ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - 11:11
 تندیس «مشتری‌مداری» به ارتباط فردا رسید

تندیس «مشتری‌مداری» به ارتباط فردا رسید

در سومین اجلاس سراسری «یک‌صد واحد مشتری‌مدار»، شرکت ارتباط فردا وابسته به بانک آینده مورد تقدیر قرار گرفت و تندیس مشتری‌مداری را دریافت کرد.

نوآوران آنلاین-به‌گزارش روابط عمومی بانک آینده، سومین اجلاس سراسری «یک‌صد واحد مشتری‌مدار» با حضور جمعی از مسئولان و شرکت‌های برتر در زمینه فروش و مشتری‌مداری در مرکز همایش‌های صداوسیما تهران برگزار شد که از شرکت ارتباط فردا از شرکت‌های زیرمجموعه بانک آینده نیز قدردانی شد.
بزرگ‌ترین جشنواره ملی «100 واحد مشتری مدار» کشور با رویکرد معرفی و تجلیل از فعالان بنگاه‌های تولیدی، بازرگانی و خدماتی در 20 اسفندماه امسال برگزار شد و شرکت «ارتباط فردا» به‌عنوان یکی از این «صد واحد مشتری‌مدار» شناخته شد.
از محورهای این اجلاس می‌توان به مزایای به‌کارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتری‌محوری، آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان و ذی‌نفعان بنگاه‌های اقتصادی، تولیدی و خدماتی، تبیین جایگاه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، بررسی انعکاس صدای مشتری در تأمین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان، راه‌کارهای افزایش سهم بازار با تأکید بر کرامت مشتری، سازمان‌دهی مناسب بازارهای عرضه و تقاضا بر اساس رقابت بنگاه‌های تجاری و در نهایت بررسی چالش‌های ارکان مدیریتی و روابط بین کارکنان و مشتریان به‌عنوان یکی از منابع اصلی سازمان اشاره کرد.
از دیگر برنامه‌های اجرایی این اجلاس می‌توان به برگزاری پانل تخصصی پرسش و پاسخ ویژه مدیران ارشد مجموعه‌ها، سخنرانی مقامات و مسئولین عالی‌رتبه کشور، معرفی، تجلیل و قدردانی از «100 واحد مشتری‌مدار» در قالب اعطای «لوح زرین مشتری‌مداری» پس از ارزیابی در سطوح مختلف اشاره کرد.
 فضای رقابتی شدید بین بازارها، توسعه شبکه‌های  اجتماعی و قدرت انتخاب گسترده مصرف‌کنندگان موجب شده است تا «مشتری‌مداری» و «رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» به بهترین مزیت رقابتی بین شرکت‌ها و سازمان‌ها  تبدیل‌ شود.
در اختتامیه مراسم از واحدهایی که شرایط مورد نظر کمیته علمی و امتیازات لازم ارزیابی را داشتند در قالب اعطای لوح و تندیس زرین «مشتری‌مداری» قدردانی شد.
شرکت ارتباط فردا از شرکت‌های زیرمجموعه بانک آینده، همواره کوشیده است تا با ارائه محصولات و خدمات نوآورانه و به‌کارگیری روندها و فناوری‌های جدید در حوزه پرداخت الکترونیکی و بانکداری دیجیتال به‌صورت امن، راحت و فراگیر، رویکرد جدید و نوینی را در حوزه بانکداری الکترونیکی به‌ارمغان آورد.
شرکت ارتباط فردا با نگاهی به آخرین تحولات دنیا در صنعت مالی و شناخت عمیق فضای بانکی و تجارت الکترونیکی در ایران، محصولاتی را طراحی کرده و توسعه می‌دهد که می‌توانند در فضای زندگی دیجیتال ایرانیان تأثیر قابل توجهی داشته باشند.
این شرکت با «چشم‌انداز» خلق زیست‌بوم یک‌پارچه و فراگیر نوآوری‌های مالی برای آینده‌ای بهتر، معمار و خلق‌کننده زیست‌بومی خواهد بود که در آن خدمات نوین مالی و بانکی برای تمام مشتریان از هر قشر و گروهی با بهترین کیفیت و تجربه‌ای منحصر به‌فرد فراهم باشد و کمک کند آینده ای بهتر و روشن‌تر برای همه رقم بخورد.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.