بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/01/29
شماره 2450 - تاریخ 1403/01/29
آخرین اخبار
اجرای طرح نفس های تازه شهر در ناحیه۵
جمع آوری روزانه 5 هزار کیلو پسماند غیرمجاز در شمال شرق شهر
جمع آوری 78 تن پسماند خشک از عوامل تفکیک و حمل غیر مجاز پسماند در منطقه2
طرح ویژه جلوگیری از فعالیت زباله گردها در منطقه ۳
اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
کوچه پشت شهرداری ساماندهی می شود
استمرار طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۶
اجرای طرح تحول ۲۰گانه خدمت در منطقه، رضایتمندی شهروندان را همراه دارد
ملاقات مردمی حبیب کاشانی با بیش از 70 نفر از شهروندان منطقه 17
آغاز هرس و به‌زراعی بهاری درختان در بزرگترین پهنه سبز تهران
بهره برداری از رینگ جنوبی مروارید شهر
نصب بیش از ۶ هزار متر مربع کفپوش گرانولی و تزریقی در بوستان های منطقه ۲۱
برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل غیرقانونی زباله گردی
نیم نگاهی به عملیات عمرانی ناحیه۷ از ابتدای سال ۱۴۰۳
با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت :
شناسایی و ساماندهی 559 معتاد متجاهر و جمع آوری 195 تن پسماند در منطقه 19
آغاز نصب تله های فرمونی در بوستان جنگلی سرخه حصار
سیستم تصفیه‌خانه فاضلاب نهاد‌های دولتی زیر‌ذره‌بین
افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه قدس سمنان
اجرای بیش از ۷ هزار و ۹۸۰ متر مربع بهسازی آسفالت در منطقه۱۳
بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
47کیلومتر راه‌سازی در منطقه 22در سال جدید
آغاز تجهیز کارگاهی احداث سرای محله آبشار تهران
کاشت بیش از ۲۸ هزار و ۲۵۴ اصله درخت و درختچه و انواع درختان در میادین، بلوارها و بوستان های منطقه ۲۱
بازارچه دستفروشان تهرانسر، توسعه می یابد
اجرای150 برنامه نمایشی آموزشی با بهره مندي بيش از 5 هزار كودك در منطقه 19
آغاز عملیات لایروبی و کف شکنی چاه های آب خام فضای سبز منطقه 19
چهره بخش مرکزی شهر از معضلات اجتماعی زدوده می شود
اجرای عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح ناحیه۳
تداوم پاکسازی و رنگ آمیزی دیوار نوشته های غیرمجاز در منطقه ۴
۱۶۰ تقاطع اصلی و فرعی منطقه ۴ بهسازی و مناسب سازی می شود
سرعت‌بخشی به پروژه‌ها با رعایت شاخص‌های کیفی انجام می‌شود
پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا
پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا
سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند
سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند
برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدير عامل
برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدير عامل
پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402
پرداخت بیش از 289 هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال 1402
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
تقدیر از نیروهای مسلح كشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویكردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانك است
اعطای ۲۴ هزار و 941 فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و 497 میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
اعطای ۲۴ هزار و 941 فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و 497 میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
با ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران؛ پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب کرد
با ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران؛ پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب کرد
مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی
مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی
تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات ایران در حضور وزیر اقتصاد
تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات ایران در حضور وزیر اقتصاد
ارایه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
ارایه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
بازدید شهردار منطقه ۱۲ از روند پیشرفت ۵ پروژه عمرانی شاخص منطقه
اجرای ۱۲۵۰ تن روکش مکانیزه آسفالت در معابر منطقه
بدنه بزرگراه های منطقه2 با گل های بهاری فرش شد
اتمام خط کشی محوری جنوب به شمال خیابان ولیعصر (عج)
نصب یکهزار و ۲۳۲ شعله پرژکتور در بوستان های منطقه ۲۱
تداوم اجرای طرح نگهداشت شهر در منطقه ۵
کد خبر: 466837 | تاریخ : ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ - 13:57
همیشه به وقت همه‌جا پاسخگوی کاربران
با بلولاین، مرکز پشتیبانی بلوبانک بیشتر آشنا شوید

همیشه به وقت همه‌جا پاسخگوی کاربران

زندگی روزمره پر از رخدادها و اتفاقاتی است که ممکن است آرامش ذهنی ما را از بین ببرد و تشویش، نگرانی و اضطراب جای آن را بگیرد. در چنین لحظاتی مراجعه به یک راهنمای معتمد و مطمئن که همیشه در دسترس باشد، کمک زیادی به بازگشت آرامش می‌کند.

نوآوران آنلاین-تصور کنید در ساعات پایانی شب یا یک روز تعطیل گوشی هوشمند یا کارت بانکی‌تان به سرقت می‌رود یا گم می‌شود و هر لحظه احتمال می‌دهید که فردی از آن سوءاستفاده مالی کند. یا موقعیتی را به یاد بیاورید که در میانه یک معامله خودرو یا مسکن برای انتقال پول دچار مشکل شده‌اید و نمی‌دانید که از کدام راه و روشی کمک بگیرید.

در چنین زمان‌هایی و وضعیت‌های مشابه آن، حضور پشتیبانی حاضر و آماده و مطلع، اجازه بروز هیچ گونه استرس و دلشوره‌ای را نمی‌دهد و شرایطی را ایجاد می‌کند که با کمترین دغدغه‌ای تمامی چالش‌های پیش‌روی شما برداشته شود.

برای تحقق این هدف بود که بلوبانک به عنوان نئوبانک سامان، از همان ابتدای شروع به فعالیت خود در سال ۱۳۹۸ با نگاه ویژه‌ای به پشتیبانی از کاربران خود بخش «بلولاین» را راه‌اندازی کرد.

«بلولاین» مرکز پشتیبانی بلوبانک است که به شکل 24 ساعته و در 7 روز هفته، آماده پاسخ به سوالات و راهنمایی کاربران است. کارشناسان جوان اما باتجربه و کارآزموده بخش پشتیبانی بلوبانک، این آمادگی را دارند تا در هر ساعتی از شبانه‌روز ضمن گوش دادن یا خواندن دقیق صحبت‌ها و درخواست‌های کاربران، آنها را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

بلوبانک به عنوان استارتاپ پیشرو حوزه نئوبانک ایران، شعبه فیزیکی ندارد و تمامی خدمات از طریق اپلیکیشن بلو به کاربران ارائه می‌شود. بازکردن حساب، شناسایی هویت و... همه و همه، به سادگی و تنها با نصب اپلیکیشن بلوبانک انجام می‌شود. اما این تمام قصه نیست و بخش بلولاین به عنوان حامی همیشگی کاربران، آنها را در تمام مدت زمان استفاده از اپلیکیشن همراهی می‌کند.

در تمامی بخش‌ها و منوهای اپلیکیشن، آیکونی به شکل علامت سوال در گوشه سمت چپ برنامه وجود دارد که با لمس آن سه گزینه «گفتگو»، «تماس» و «سوالات متداول» در دسترس شما قرار می‌گیرد. با توجه به نوع سوال و راهنمایی که نیاز دارید و علاقه خود به ارتباط متنی یا شنیداری می‌توانید یکی از گزینه‌ها را انتخاب کنید. کارشناسان بلولاین همچنین در شبکه‌های اجتماعی نیز با نظارت کامل آماده پاسخ‌دهی سریع به سوالات و پرسش‌های کاربران هستند. 

براساس آمارهای یک سال گذشته حدود 50 درصد از ارتباطات با بلولاین به گفت‌وگو یا چت آنلاین، 45 درصد به تماس تلفنی و پنج درصد هم به پیام‌های ارسال شده در شبکه‌های اجتماعی اختصاص داشته است. طبق این آمارها زمان انتظار کاربران برای دریافت پاسخ اولیه به طور میانگین کمتر از 1 دقیقه است که سرعت عمل بالای کارشناسان بلولاین را نشان می‌دهد.

بلولاین تنها به کاربران بلوبانک اختصاص ندارد و تمامی افرادی که پیش از باز کردن حساب، سوال و درخواستی دارند می‌توانند با تماس یا ارسال پیام، پاسخ دغدغه‌های خود را دریافت کنند. در هر لحظه‌ای از شبانه‌روز بدون توجه به روز کاری یا تعطیل چنانچه نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتید می‌توانید با شماره 021-87641 تماس گرفته و یا به صفحه ویژه بلولاین در وبسایت بلوبانک به نشانی https://chat.blubank.com مراجعه کرده و با کارشناسان بخش پشتیبانی به گفت‌وگو بنشینید.

بلوبانک ارائه تجربه‌ای جذاب، سریع و راحت از خدمات مالی و بانکی را به عنوان یکی از اولویت‌ها و اهداف اصلی خود در نظر دارد و در این راه تاکنون قابلیت‌های نوآورانه‌ای همچون بلوچارت، بلوباکس، بلوجونیور، انتقال به دوستان، انتقال خودکار و... را به کاربران خود ارائه داده است.

بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، شروع کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی تماما آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا نصب اپلیکیشن بلوبانک، لطفا به نشانی https://blubank.com مراجعه کنید.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.