بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/05
شماره 2455 - تاریخ 1403/02/05
آخرین اخبار
تلاش برای ارتقاء همکاری های حداکثری شرکای اجتماعی حوزه سلامت
طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۶ تهران با قوت ادامه دارد
تلاش برای بهبود وضعیت ترافیک در پهنه مرکزی تهران
رونمایی از تمثال جدید سردار شهید احمد کاظمی در منطقه ۱۹
زیرگذر بزرگراه خلیج فارس به روستای پلایین با اقدامات ترافیکی ایمن سازی شد
ورودی بناهای تجاری غیر مجاز در منطقه 19 با استقرار نیوجرسی مسدود شد
دریاچه بوستان شقایق منطقه 19مجهز به محل تفریحی و فراغتی می شود
به صدا در آمدن زنگ هفته سلامت در مدارس منطقه ۱۶
شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزاد راه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
مرمت و تعویض ۴۵ گاردریل‌ در بزرگراه امام رضا (ع)
کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند
احیا آسفالت مدرسه شهید ناظم در ناحیه۶
هم اندیشی و اجرایی نمودن تصمیمات لازم به منظور بهبود وضعیت جمع آوری زباله در ناحیه۷
اجرای ۸۰ هزار متر خط کشی محوری در سال ۱۴۰۳ در منطقه ۲۱
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
نشست تخصصی مباحث ترافیکی در شمال شرق شهر
تور گردشگری افراد دارای معلولیت
پاکسازی چهره منطقه ۴ از حضور زباله گردها
جمع‌آوری ۵۰۰ کیلو زباله از محوطه ایستگاه‌ها
پروژه بوستان محله جوادیه از مرز پیشرفت ۹۰٪ عبور کرد
تحقق دو برابری اخذ سند برای املاک فاقد سند در بافت فرسوده نسبت به برنامه چهارم توسعه
توجه ویژه مدیریت شهری به حمل و نقل عمومی
پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک درمنطقه٢ تهران
محلات طرشت و شریف صاحب خانه محیط زیست شدند
برپایی ایستگاه های حال خوب سلامت در معابر منطقه2
آغاز عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی
برگزاری آیین تجلیل از متولیان ورزش زورخانه ای و پهلوانی در منطقه ۱۲
پایانه‌های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای برنامه های دوستدار محیط زیست در منطقه22
سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
موشک «فالکون ۹» یک رکورد جدید را ثبت کرد
حق پخش تلویزیونی سرخابی‌ها را به سرانجام می‌رسانیم/ دریافت ۱۱۰ همت مالیات از ابربدهکاران
توقعات آمریکایی‌ها تمامی ندارد/خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
اجرای عملیات طعمه‌گذاری و لانه‌کوبی درنواحی شش‌گانه منطقه٦ تهران
ارتقاء سطح دانش و اشاعه فرهنگ گیاه‌ پروری بین اقشار مختلف
تجهیز و آغاز فعالیت دبیرخانه کانون های اجتماع محور در منطقه ۲۱
برگزاری ششمین جلسه هم اندیشی دبیرخانه تکریم با مسئولین تکریم ارباب رجوع مناطق ۲۲ گانه در منطقه ۲۱
حال خوش شهروندان منطقه ۴ در هفته سلامت
طرح ارزشمند "کوک چهارم"
ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی در محلات منطقه 13
معرفی پروژه مرمت و بهسازی ساختمان شهرداری منطقه۱۳ در دومین نشست احیا گران بافت تاریخی تهران
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
پاکسازی مستمر زمین های بایر و قطعات خالی سطح ناحیه۳
آماده باش عوامل خدمات شهری در منطقه ۵
در روز جهانی زمین پاک رود دره کن از زباله‌ها پاکسازی شد
افزایش ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در منطقه ۲۲
کاشت یک صد درختچه در بوستان های منطقه 17
هفته سلامت در منطقه ۱۷
کد خبر: 463877 | تاریخ : ۱۴۰۱/۲/۷ - 13:53
بلولاین، مسیری متفاوت برای پشتیبانی
معرفی خدمات پشتیبانی بلوبانک

بلولاین، مسیری متفاوت برای پشتیبانی

«بلولاین» تعبیری از یک خط مستقیم بین مشتری و بلوبانک است. خطی که به دور از تعارفات و پیچیدگی‌های عجیب و غریب نظام بانکی، فرصت یک ارتباط صمیمی و بدون اضطراب را به مشتری می‌دهد. «پشتیبانی، اما دوست‌داشتنی» اصلی‌ترین ارزشی است که این تیم جوان و حرفه‌ای، برای مشتریانش خلق می‌کند.

نوآوران آنلاین- حداکثر فاصله‌ شما با بلولاین تنها ۲۰ ثانیه است. کاربر با کوچکترین اراده‌ای در هر صفحه از اپلیکیشن و با فشاردادن یک دکمه ‌(آیکون علامت سوال در منوی صورتحساب) قادر به برقراری مکالمه‌ای صمیمی، در عین حال رسمی است و برای پیدا کردن پاسخ سوالات، رفع چالش‌های اپلیکیشنی و بانکداری در مسیر درست هدایت می‌شود.    

انتخاب روش ارتباط با بلولاین با شماست. گفت‌وگوی متنی و صوتی آنلاین، ارتباط تلفنی، پشتیبانی در شبکه‌های اجتماعی با دسترسی بیست و چهار ساعته، ویژگی‌هایی است که بلولاین را از سایر تیم‌ها متمایز کرده و تعریف جدیدی از «پشتیبانی» را ارائه داده است.

 

خدمات «کاربران ویژه» برای تمامی کاربران

فرقی ندارد که شما از کجا با بلولاین تماس می‌گیرید یا موجودی حساب شما چقدر است، بلولاین خدماتی با کیفیت استاندارد و در شان کاربران بلوبانک به شما ارائه می‌دهد. کاربران بلوبانک در جای‌ جای ایران فارغ از مسافت، فرهنگ، سطح دانش و آگاهی از موضوعات بانکی، همه و همه یک نوع خدمات پشتیبانی ویژه از بلوبانک دریافت می‌کنند. حل مسئله کاربر با آرامش و احترام به کاربران، در هرساعتی از شبانه‌روز و در سریع‌ترین زمان ممکن تعریفی از ویژه دانستن همه کاربران است.   

این تیم جوان و حرفه‌ای با هدف ارائه‌ خدمات پشتیبانی و ساختن تجربه‌ای متفاوت برای کاربران بلوبانک، ایجاد شده تا بتواند تصویری متفاوت از آنچه که تا به امروز از خدمات پشتیبانی وجود داشته را ارائه دهد. «بلوبانک» به عنوان یک نئوبانک ایرانی در سال ۱۳۹۸ و با هدف ساختن تجربه‌ای تازه برای هموطنان خود، شروع به کار کرد و از ابتدای فعالیت تاکنون تلاش کرده تا شعار و هدف خود را به بهترین شکل تحقق ببخشد. براین اساس، با هدف ایجاد تجربه‌ای جدید تیمی متفاوت را برای رسیدگی به مشکلات و سوالات کاربران تشکیل داد تا بتواند تجربه‌های ناخوشایند تاخیر در پاسخگویی، نگرفتن جواب نهایی و عدم در درسترس بودن پشتیبانی را برای کاربران خود تغییر دهد.   

بلولاین، تنها یک تیم پشتیبانی نیست بلکه تیمی از کارشناسان بانکی است که بیست و چهار ساعته، به رفع چالش‌ها و پاسخگویی به سوالات کاربران می‌پردازد. تفاوتی ندارد که کاربران از طریق چت با بلولاین ارتباط برقرار کنند یا تماس تلفنی، نهایتا به‌طور میانگین ۲۰ ثانیه در صف برای پاسخ‌گویی منتظر می‌مانند. جالب است بدانید که مدت زمان صحبت کارشناسان با کاربران بلوبانک به طور میانگین ۵ دقیقه گزارش شده که نشان می‌دهد این تیم با صبر و حوصله به تمامی سوالات و مشکلات کاربران پاسخ می‌دهد و هیچ سوالی را بی‌جواب نمی‌گذارد. از ویژگی‌هایی که تجربه‌ای متفاوت از پشتیبانی را با این تیم رقم می‌زند، این است که اعضای بلولاین از طریق یک ارتباط انسانی (غیر ماشینی) و شخصی‌سازی شده، با بهره‌گیری از هوش هیجانی با مشتریان صحبت خواهند کرد. تیم بلولاین با در نظر گرفتن این نکته که این روزها مکالمات پیامکی میان مردم، رایج‌تر از تماس‌های تلفنی است به کاربران خود این امکان را داده که به جای تماس تلفنی از گفت‌وگوی متنی استفاده کنند.   

طبق آمار ۷۰٪ از ارتباطات با بلولاین به‌صورت چت، ۲۵٪ به‌صورت تماس و ۵٪ به‌صورت پیام‌هایی است که این تیم در شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌کند. مهم نیست که کاربر بلوبانک باشید یا خیر، اعضای این تیم به هرجهت در تمام ساعات شبانه‌روز، با دقت و بدون تمایز به سوالات بانکی شما پاسخ و راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهند.

برای ارتباط با بلولاین می‌توانید با شماره تلفن ۸۷۶۴۱-۰۲۱ تماس بگیرید و یا از بخش «تماس با ما» در وب‌سایت و اپلیکیشن بلوبانک استفاده کنید. اگر مایل به مکالمات ایمیلی هستید، می‌توانید مشکل یا سوال خود را در قالب یک ایمیل به آدرس  support@bluteam.ir ارسال کنید.

تغییر چارچوب‌ها و ساختن یک تجربه متفاوت در شرایطی که الگوهای موجود به‌صورت یک قالب کلی جا افتاده‌اند، کار چندان آسانی نیست اما بلوبانک در این زمینه هم توانسته به‌خوبی نشان دهد که چطور زمین‌ بازی را به نفع کاربران عوض کرده و به‌دنبال ساختن تجربه‌هایی تازه و نوین است.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.