کد خبر : 80420 تاریخ : ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۳ مهر - 20:24
ریزش مرگبار سقف سوله در گیلان رئیس اورژانس استان گیلان گفت: در حادثه فروریختن سقف سوله کارگاهی در حومه رشت، ۷ کارگر دچار سانحه شدند.

نوآوران آنلاینپیمان اسدی با اشاره به وقوع حادثه فرو ریختن سقف سوله رو‌به‌روی کارخانه پوشش رشت اظهار داشت: ساعت 10 صبح امروز در تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پزشکی، پرسنل اورژانس از 5 پایگاه به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان با اعلام اینکه در این حادثه 7 نفر از کارگران مشغول به‌کار در سوله دچار سانحه شدند گفت: 2 نفر از مصدومان که شرایط نامساعدی داشتند به بیمارستان آریا و 5 مصدوم دیگر به بیمارستان پورسینا منتقل شدند.

اسدی با بیان اینکه تمامی افرادی که در این حادثه دچار سانحه شدند مرد بودند عنوان داشت: بنا به گفته افراد حاضر در محل، علت وقوع این حادثه فروریختن سقف کاذب این سوله بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گیلان با اعلام اینکه در حال حاضر اطلاعی از وضعیت افراد حادثه دیده در دسترس نیست اعلام کرد: تمامی مصدومین پس از انجام اقدامات اولیه توسط پرسنل اورژانس جهت طی کردن سایر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند.