کد خبر : 69593 تاریخ : ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۰ مهر - 17:57
کشف کالاهای پزشکی به ارزش میلیارد در تهران+عکس فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهرن از کشف تجهیزات پزشکی به ارزش 4 میلیارد ریال در شهرستان پاکدشت خبر داد.

نوآوران آنلاین- سردار عبدالرضا ناظری گفت : مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز با دریافت اخباری مبنی بر انبار تجهیزات پزشکی در یکی از مناطق شهرستان پاکدشت، رسیدگی به این پرونده را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود : کارآگاهان انتظامی پس از انجام تحقیقات گسترده محسوس و نامحسوس و کسب اطمینان از صحت موضوع ، با هماهنگی مقام قضائی به محل مراجعه و این مکان را مورد بازرسی قرار دادند.
وی بیان کرد: در بررسی صورت گرفته از این مکان ، محموله بزرگی از تجهیزات پزشکی شامل 780هزار عدد سرم نمکی ، 151 دستگاه فن کوئیل و 90 دستگاه همو دیالیز فاقد مدارک معتبر گمرکی کشف شد.
ناظری ارزش تقریبی این محموله را بالغ بر 4 میلیارد ریال اعلام کرد.
وی از دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و اظهار داشت: پرونده ای برای این محموله قاچاق تشکیل و به همراه متهم، تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی ویزه شرق استان تهران ، از عموم شهروندان خواست تا هرگونه فعالیت قاچاقچیان کالا را برای اقدام سریع و جلوگیری از سرقت سرمایه های ملی، به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را با بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت بر عهده دارد.