کد خبر : 69583 تاریخ : ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۰ مهر - 17:26
آخرین تصویر از جوان مهابادی در یک پارتی+فیلم و عکس نزدیکترین دوست قاتل و مقتول پرونده جنایت هولناک مهاباد از رفتارهای عجیب قاتل پیش از جنایت گفت> در این گزارش آخرین فیلمی که صادق - مقتول - در یک جشن تولد حضور دارد را می بینید.

نوآوران آنلاین- حدود دو هفته پیش جوان 19 ساله مهابادی به نام صادق برمکی یه طرز هولناکی در نزدیکی یکی از روستاهای این شهر به قتل  رسید و جسد وی در آتش سوزانده شد.

آخرین فیلم از جوان مهابادی قبل از قتل وحشتناک / ناگفته های دوستان قاتل و صادق برمکی + عکس

تحقیقات جنایی کارگاهان مهاباد نشان داد که پشت این جنایت   هولناک چند تن از دوستان مقتول قرار دارند که عامل اصلی این قتل نیز از دوران کودکی به صادق دوستی نزدیکی داشته است.
پس از دستگیری دانیال، انگیزه این جنایت را ناموسی اعلام کرد این در حالی است که شواهد و سخنان خانواده مقتول نشان دهنده این است که انگیزه دیگری پشت این قتل قرار دارد.
خانواده مقتول به انگیزه دیگری غیر از موارد ناموسی معتقدند، آن ها می گویند که به احتمال قوی انگیزه های شیطان پرستانه پشت این قتل قرار دارد و دانیال در صدد بوده پس از قتل صادق دیگر دوستان خود را نیز به قتل برساند اما با فاش شدن راز این جنایت ناکام ماند.
نزدیکترین دوست مقتول و قاتل   نیز در گفته های خود به تتوی چشم جهان بین که نماد یکی از فرقه های شیطان پرستی است اشاره کرد و گفت این تتو روی دست دانیال قرار داشت.
با این حال همچنان راز این جنایت سر به مهر مانده است وهمچنان بطور دقیق انگیزه عاملان این جنایت نیز مشخص نیست.

2