کد خبر : 562005 تاریخ : ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۱ فروردين - 17:22
همزمان با عید فطر؛ منطقه ۲۲ میزبان نمازگزاران عید فطر در مصلی امام خمینی(ره) خواهد بود معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ از برپایی ایستگاه فرهنگی منطقه جهت میزبانی از نمازگزاران عید سعید فطر در مصلی حضرت امام (ره) خبر داد.

نوآوران آنلاین-به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حامد خداوردی با اشاره به اینکه تدارک ویژه جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی زیادی برای پذیرایی و استقبال از نمازگزاران عید سعید فطر تدارک دیده شده است، گفت: در روز عید فطر بعد از اقامه نماز جماعت، شرکت کنندگان در برنامه نماز مصلی تهران با حضور در غرفه‌ها پذیرایی می شوند.

وی بیان کرد: برنامه‌های روز عید سعید فطر با پویش محوری نماز بیعت در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران قبل و بعد از برپایی نماز عید فطر برگزار می‌شود.

خداوردی افزود: در پردیس فرهنگی منطقه ۲۲ غرفه‌های شهروندی گریم کودکان، نقاشی و آموزش کاردستی، ورزش دارت، تنیس روی میز، بازهای حرکتی و فوتبال دستی، غرفه سلامت با ارائه خدمات مشاوره و سنجش شاخص توده بدنی BMI, غرفه گردشگری با نمایش اماکن گردشگری با استفاده از دستگاه VR و غرفه بانوان با عرضه محصولات حجاب و عفاف به شهروندان برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ همچنین از برپایی استیج فرهنگی و هنری با اجرای سرود روزه اولی‌ها، حضور هنرمندان، ورزشکاران خبر داد.