کد خبر : 561988 تاریخ : ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۰ فروردين - 17:53
برپایی بزرگترین سفره احسان و افطاری ساده در منطقه ۲۲ با همکاری خیرین و شهروندان منطقه ۲۲، بوستان امید میزبان بزرگترین سفره احسان و افطاری ساده بود.

نوآوران آنلاین-به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، بزرگترین سفره احسان و افطاری ساده همزمان با روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان و با حضور خیل روزه داران در بوستان امید واقع در ناحیه ۶ منطقه ۲۲ با هدف ترویج سنت حسنه اطعام و افطاری همزمان با ماه مهمانی خدا با مشارکت خیران برپا شد.

شرکت کنندگان در این مراسم افطاری در فضایی معنوی و نورانی، ضمن شرکت در قرائت جمعی دعای مبارک رمضان و برپایی نماز جماعت بر سر سفره افطاری ساده نشستند. در این طرح نمازگزاران، مؤمنین و جوانان مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) در توزیع افطاری ساده نقشی اساسی ایفا کرده و با همکاری شهرداری ناحیه ۶ منطقه ۲۲ بسته‌های غذایی افطار ساده جهت پذیرایی از روزه داران را تامین کردند.

توزیع بسته افطاری شامل نان، پنیر، خرما و همچنین چای و آب در هنگام اذان از برنامه‌های ایستگاه افطاری ساده در میادین دریاچه شهدای خلیج فارس و میدان المپیک و برپایی چایخانه حضرتی در بوستان جوانمردان ایران است که تا پایان ماه مبارک رمضان پذیرای شهروندان خواهد بود.