کد خبر : 561986 تاریخ : ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۰ فروردين - 17:53
رفع نقص چراغ های راهنمایی و رانندگی منطقه 17 در اسرع وقت شهردار منطقه 17 با اشاره به اهمیت چراغ های راهنمایی و رانندگی، گفت: در همین راستا عوامل اجرایی معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه به طور مستمر از چراغ های راهنمایی و رانندگی سطح منطقه بازدید و در صورت وجود نقص احتمالی، نسبت به رفع آن در اسرع وقت اقدام می کنند.

نوآوران آنلاین-به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به رفع نقص چراغ های راهنمایی و رانندگی سطح منطقه، گفت: استفاده از چراغ های راهنمایی و رانندگی در راستای کاهش تصادفات و انضباط بخشی به ترافیک است.

شهردار منطقه 17 افزود: چراغ های راهنمایی و رانندگی از جمله تجهیزات ترافیکی هستند که به حالت الکترونکی طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرند و خرابی دوره ای آنها مثل سایر تجهیزات برقی دور از ذهن نیست و طبیعی است، اما نکته حائز اهمیت این است که رفع به موقع و سریع نواقص و خرابی های احتمالی انجام شود.

سیفی با بیان اینکه چراغ های راهنمایی و رانندگی در جلوگیری از وقوع تصادفات و نظم بخشیدن به ترافیک نقش مهمی را ایفا می کنند، تصریح کرد: با توجه به اهمیت عملکرد مطلوب چراغ های راهنمایی و رانندگی که تاثیر بسزایی در رفتار ترافیکی رانندگان و کاهش تصادفات دارد، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه نسبت به این موضوع حساسیت ویژه ای دارد و بازدیدهای مستمری از این چراغ ها دارد.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور عوامل اجرایی این معاونت نسبت به بررسی و رفع نقص کلیه چراغ های راهنمایی و رانندگی سطح محدوده اعم از چشمک زن برقی و سولار اقدام می کند و این اقدام به صورت مستمر انجام می شود.