کد خبر : 561980 تاریخ : ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۰ فروردين - 17:53
منطقه ۴ میزبان دختران روزه دار پهنه شرق تهران شد شهردار منطقه چهار گفت: ۴۰۰ نفر از دختران ورزشکار و روزه دار پهنه شرق تهران به میزبانی منطقه ۴ در گردهمائی صمیمانه، روزه خود را افطار کردند.

نوآوران آنلاین-‍ به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۴، علی اصغر کمالی زاده با اعلام خبر برپائی مراسم بزرگ افطاری ویژه دختران ورزشکار پهنه شرق تهران گفت: روزه داری در یک ماه تجربه ای شیرین و به یاد ماندنی است و همراهی با روزه داران کوچک به آنها کمک می کند تا خاطراتی به یاد ماندنی در ذهنشان نقش بسته و این فصل جدید زندگی در روح و روانشان تاثیر مثبت بگذارد . 
 وی در ادامه افزود: به همین دلیل اداره امور بانوان و خانواده منطقه ۴ با مشارکت مناطق ۸ ، ۱۳ و ۱۴ اقدام به برپائی مراسم افطاری ویژه دختران ورزشکار ۹ تا ۱۵ ساله کرد. 
کمالی زاده گفت : این مراسم با حضور ۴۰۰ نفر از دختران ورزشکار روزه دار ، روز یکشنبه ۱۹ فروردین از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در مسجد الشهدا دانشگاه علم و صنعت برگزار شد. 
شهردار منطقه ۴ با اعلام برنامه های این مراسم گفت : مراسم افطار همراه با برگزاری برنامه های جذاب فرهنگی، هنری و ورزشی شامل پخش موسیقی ، اجرای مسابقه ، انجام بازی های تعاملی و .... برگزار شد که هدف از برگزاری آن تقویت نشاط معنوی در بین دختران نوجوان ، افزایش همدلی و محبت و تکریم و تشویق دختران روزه دار بود. 
کمالی زاده ادامه داد: پس از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی، با پخش اذان مغرب نماز جماعت برپا شد و سپس دختران روزه خود را در فضایی دوستانه افطار کردند. شادی و نشاط دختران روزه اولی در این مراسم بسیار دیدنی بود.
او در پایان به تکریم از دختران روزه دار و همچنین ورزشکاران مدال آور با اهدا هدایایی اشاره کرد.