کد خبر : 561767 تاریخ : ۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۳ اسفند - 15:48
داودی: امیدوارم ۱۴۰۳ پر مدال باشد/ شریفی: مسئولان هوای ما را داشته باشند دو وزنه‌بردار فوق سنگین در مورد سالی که گذشت صحبت کردند و از آرزوی خود برای سال ۱۴۰۳ گفتند.

نوآوران آنلاین- به گزارش ایسنا، آیت شریفی و علی داودی دو وزنه‌بردار فوق سنگین ایران در مورد عملکرد خود در سال ۱۴۰۲ صحبت کردند. 

داودی گفت: در سال ۱۴۰۲ ما در اردو بودیم و سخت گذشت. البته عادت داریم و امیدوارم همه ورزشکاران مزد زحمات و ریاضت خود را بگیرند. امیدوارم سال ۱۴۰۳ پر مدال و موفق برای ورزشکاران باشد. 

آیت شریفی نیز گفت: سال ۱۴۰۲ زیاد برای من دلنشین نبود چون در مسابقات خیلی نتیجه نگرفتم اما از لحاظ رکوردی شرایط بهتری داشتم. از مسئولان تقاضا دارم هوای ورزشکاران را داشته باشند و حمایت کنند.  همه ورزشکاران هم به آرزوهایشان برسند.

داودی در مورد شرایط خود در آستانه جام جهانی تایلند گفت: شرایط خوبی داریم و برای افتخارآفرینی و کسب بهترین مدال به همراه آیت حاضر می‌شویم.

شریفی نیز بیان کرد: همه تلاش خود را می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم. هفته آینده تمرینات رکوردی داریم و امیدوارم هر کسی لیاقتش را دارد به المپیک برود.

شریفی در مورد رسیدن به سهمیه المپیک در جام جهانی تایلند بیان کرد: علی داودی رکورد مجموع خوبی زده و من تلاش می‌کنم از المپیک جا نمانم و اگر به المپیک نرسیدم به این دلیل است که آقای داودی بهتر کار کرده است‌.

داودی در مورد برطرف شدن ضعف او در حرکت یک‌ضرب تصریح کرد: دارم کار می‌کنم و در تمرینات کوتاهی نمی‌کنم. ضعف من تکنیکی است نه قدرتی.