کد خبر : 32050 تاریخ : ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۳ شهريور - 19:27
نجات یک کودک توسط سوپرمن چینی + این دختر که از پنجره طبقه چهارم آپارتمان آویزان شده بود با عکس العمل سریع همسایه جوان خود نجات یافت.

نوآوران آنلاین-ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نجات معجزه آسای یک دختر 3 ساله در چین را به تصویر می کشد. این دختر خردسال از پنجره طبقه چهارم آپارتمانی در شهر " شیاوگان " استان هوبئی آویزان شده بود که با عکس العمل سریع مرد جوان نجات یافت.

در این ویدئو دختربچه در حالی دیده می‌شود که از پنجره آویزان شده است و گریه می کند.  چن "فان یونگ" همسایه این دختر،  خود را سریعاً به طبقه چهارم رساند و توانست او را از سقوط نجات دهد. گفته می شود مادر این دختر خردسال  در خانه حضور نداشت. چن در این خصوص گفت:

" من در فیلم های تلویزیون چنین صحنه هایی را دیده بودم اما هرگز فکر نمی کردم که با آن در واقعیت مواجه شوم. فکر می کنم هر کسی جای من بود تلاش می کرد تا به این دختر خردسال کمک کند."

پس از گذشت 20 دقیقه آتشنشانان در محل حادثه حاضر شدند. انتشار این ویدئو با واکنش شدید کاربران فضای مجازی نیز همراه بود؛ عده ای از کاربران، مادر این دختر را به دلیل تنها رها کردن کودک در خانه و عده‌ای دیگر از تأخیر  زیاد آتشنشانی منطقه به شدت انتقاد کردند.