کد خبر : 266207 تاریخ : ۱۳۹۹ جمعه ۸ اسفند - 20:57
درخواست روزنامه نوآوران برای واکسیناسیون اضطراری پارکبانان کشور این ها بی صاحبند، هر چقدر هنرمندان و سلبریتی ها و نیروی انتظامی و... مسؤول و متولی دارند، این ها بی کس و کارند. پاکبانان کشورمان نه تریبون و برنامه ای در صدا و سیما دارند و نه حتی کوچک ترین فعالیتی در فضای مجازی در حد یک کانال تلگرامی یا واتساپی.

نوآوران آنلاین- به طور صریح و واضح قابل مشاهده است که پس از کادر درمان، بلافاصله کارکنان جمع آوری زباله های شهری در صف مقدم ابتلاء به ویروس کووید ۱۹ قرار دارند. همه ملت ایران شب ها این زحمتکشان عزیز را می بینند که تند و تیز و با سرعت با ماسک و بی ماسک مشغول تخلیه سطل های مملو از زباله کنار خیابان ها در کامیون های مخصوص هستند و بوی پر اشمئزاز زباله همراه با میلیاردها ویروس و میکروب تا ده ها متر پیرامون ایشان پراکنده است.

   کسی مخالف واکسیناسیون هیچ قشر و گروهی نیست، اما خدا وکیلی؛ هنرمندان و مأمورین نیروی انتظامی بیشتر در معرض ابتلاء به کرونا قرار دارند یا پاکبانان زحمتکش کشورمان آن هم با ناچیزترین حقوق و مزایا و کم فروغ ترین آینده ممکن. 

   جناب شهردار محترم تهران به عنوان نمونه و نمادی برای سایر شهرهای کشور به جای رایزنی با مسؤولین مربوطه برای واکسیناسیون پاکبانان، همه دلخوشی اش این شده که بالاخره توانسته چنان تو دهنی ای به مخالفین تعطیلی مترو بزند که دیگر صدایشان هم درنمی آید. اصلاً ظاهراً ایشان به ذهن شان هم نمی رسد که مانند دیگر مسؤولین، به فکر کارکنان آسیب پذیر در برابر کرونا در زیر مجموعه اش باشد.