کد خبر : 254212 تاریخ : ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۴ آذر - 10:31
طارمی: گلزنی شغل من است تهران- ایرنا- لژیونر فوتبال کشورمان، گفت: شغل من گلزنی است اما پیروزی تیم مهم‌تر از گل زدن است.

نوآوران آنلاین-به گزارش ایرنا و به نقل از سایت پرتغالی آبولا، یکشنبه شب در ادامه دور چهارم رقابت‌های جام حذفی پرتغال، تیم مدعی پورتو در حالی‌که «مهدی طارمی» را در ترکیب اصلی داشت در خانه خود مقابل توندلا به برتری دو بر یک دست یافت و راهی دور بعدی شد. طارمی گل نخست این دیدار را در دقیقه چهارم برای میزبان به ارمغان آورد.

لژیونر فوتبال کشورمان پس از این دیدار اظهار داشت: بازی بسیار سختی داشتیم. تیم حریف بسیار خوب بود و جمع بازی می‌کرد. ما موقعیت های بسیار زیادی بدست آوردیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم اما مهمترین موضوع این است که ما پیروز شدیم.

وی در ادامه گفت: پورتو یک باشگاه بزرگ و عالی است. خوشحالم که در اینجا حضور دارم. تمرکز من کمک به تیم است و من می‌خواهم به پورتو بهتر و بیشتر کمک کنم.

طارمی در مورد سیستم بازی پورتو، عنوان داشت: این انتخاب مربی است. من به زمان بیشتری نیاز دارم تا به این سیستم عادت کنم و فکر می‌کنم با گذر زمان می‌توانم از چیزی که تا کنون بوده‌ام، بهتر باشم. 

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان، تصریح کرد: گلزنی شغل من است. من گل زدم اما پیروزی تیم مهم‌تر است. برد تیم از گلزنی بهتر است.