کد خبر : 252275 تاریخ : ۱۳۹۹ شنبه ۵ مهر - 14:24
درسفر به استان کرمان و در ششمین روز هفته دفاع مقدس انجام شد: ادای احترام معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به مقام شامخ شهدای جیرفت معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همزمان با هفته دفاع مقدس به منظور ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در گلزار شهدای شهرستان جیرفت حضور یافت.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر و رئیس این سازمان امروز در جریان سفر به استان کرمان، همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس به منظور غبارروبی و ادای احترام به مقام والای شهیدان هشت سال دفاع مقدس در گلزار شهدای جیرفت حضور یافت.

شایان‌ذکر است در گلزار شهدای این شهرستان ۲۳۵ شهید آرمیده اند و بیش از ۹۵ درصد از شهدای این گلزار از شهدای گرانقدر دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.
گفتنی است معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان این سفر با خانواده مرحوم مرتضی امیری دوماری سرپرست فقید اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان عنبر آباد دیدار کرد.
 گفتنی است مرحوم امیری دوماری چند روز قبل در حین انجام مأموریت و عملیات راهداری و خدمت رسانی دچار سانحه شد و به علت شدت جراحات وارده جان به جان آفرین تسلیم کرد.