نوآوران آنلاین-به گزارش روابط عمومی بانک دی، در این مراسم دکتر کریمی ضمن ابراز خرسندی از افتتاح شعبه ساعی در یکی از مناطق استراتژیک تهران از لحاظ تراکم شرکتهای تجاری و اداری گفت: بازاریابی هدفمند در این منطقه ناظر به شناخت بافت تجاری و اداری شرکت های مستقر در نزدیکی شعبه و برگزاری جلساتی برای شناسایی نیازها و انتظارات آنها از خدمات بانکی و تسهیل دسترسی آنان به خدمات مورد انتظار است که این مهم جز از طریق تسلط شعبه به ظرفیت های منطقه تحت فعالیت و شیوه های انطباق محصول با نیاز مشتری میسر نمی شود.