کد خبر : 249841 تاریخ : ۱۳۹۹ سه شنبه ۳ تير - 13:43
محمودی: مربیان ایرانی توانایی هدایت تیم ملی والیبال را دارند عضو هیات رییسه فدراسیون والیبال گفت:‌ مربیان ایرانی توانایی هدایت تیم ملی را دارند اما باید بهترین تصمیم را بگیریم. در سال المپیک نمی‌توانیم خطر کنیم.

نوآوران آنلاین- «بهنام محمودی» روز سه‌شنبه درباره روند انتخاب سرمربی جدید تیم ملی اظهار داشت: والیبال ایران در ۲ سال گذشته توقف کرده بود اما حالا «محمدرضا داورزنی» که از مدیران موفق و باتجربه به شمار می‌رود، به فدراسیون بازگشته است. در هیات رییسه فدراسیون درباره انتخاب سرمربی تیم ملی بررسی کردیم. با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و تعویق مسابقات ملی و باشگاهی، این فرصت در اختیار فدراسیون گذاشته شده است تا گزینه‌های مختلف را بررسی و در زمان مناسب، سرمربی تیم ملی را انتخاب کند.

وی ادامه داد: هنوز در این زمینه که مربی تیم ملی، ایرانی یا خارجی باشد تصمیم قطعی گرفته نشده است. مربیان ایرانی زحمات زیادی کشیده‌اند و توانایی سرمربیگری تیم ملی را دارند اما باید خیلی موارد را بررسی کنیم و بهترین تصمیم را بگیریم. در سال المپیک نمی‌توانیم خطر کنیم. والیبال باید روند رو به رشد خود را ادامه بدهد.

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ایران که در حاشیه مراسم راه‌اندازی تالار مشاهیر ورزش ایران با خبرنگاران گفت و گو می‌کرد، گفت: اقدام کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بسیار ارزشمند است زیرا هم به پیشکسوتان که زحمات زیادی کشیدند اما بعد از بازنشستگی فراموش می‌شوند، ارزش آنها را یادآوری می‌کند و هم به جوانان یادآوری می‌کند که در نسل گذشته چه کسانی برای ورزش ایران زحمت کشیده‌اند.

وی افزود: باید از چنین اقداماتی و تاسیس موزه ملی ورزش تشکر کنیم که باعث ثبت تاریخ ورزش کشور می‌شود. امیدوارم این رویه در جاهای دیگر هم اجرا شود. متاسفانه ما مرده‌پرست هستیم اما باید الگوهای زنده را به ورزش کشور معرفی کنیم.