کد خبر : 249256 تاریخ : ۱۳۹۹ جمعه ۱۶ خرداد - 16:29
جناب شهردار، مطیع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا باشید جناب شهردار به گونه ای واژه طیبه "ان شاء الله" را در ابتدای اعلام برقراری طرح ترافیک از فردا (۱۷ خرداد) تلفظ می فرمایند که انگار فرد فرد شهروندان تهرانی با وی تماس گرفته و با قسم و آیه استدعا کرده اند هر چه سریع تر آنان را از خیر و فیض لذت والای محرومیت از رانندگی در شهر خودشان، برخوردار سازند. البته ما متوجه باقی اظهارات ایشان در خصوص همکاری با کسانی که می خواهند با خودروهای شان بر سر کار حاضر شوند، نشدیم!

نوآوران آنلاین- جناب شهردار! شما از زمان شیوع کرونا کدام واگن مترو یا اتوبوس یا تاکسی و... را به ناوگان عمومی شهر تحت مدیریت تان اضافه نموده اید که می خواهید مردم ایمن از ابتلاء به کرونا در خودروهای شان را به ایستگاه های مملو از مسافر مترو و اتوبوس بکشانید و تازه از آن ها می خواهید فاصله ۱/۵ متری از یک دیگر را هم رعایت کنند.

اصلاً وقتی رهبر انقلاب می فرمایند: در خصوص بازگشایی مساجد و مراکز دعا تابع نظر و تشخیص کارشناسی ستاد ملی مبارزه با کرونا هستم؛ با توجه به مخالفت اخیر ستاد مزبور با آغاز به کار طرح  ترافیک، دیگر تکلیف جناب شهردار و اصرارش بر امر یاد شده، روشن است.

   جناب شهردار بهتر است به جای تبلیغ در رسانه ها که شهرداری در طرح انتقال پادگان ۰۶ ارتش در پاسداران (که امروز در برخی خبرگزاری ها منتشر شد) از مبالغ هنگفتی چشم پوشی کرد، بیایید و تبلیغ کنید تا زمان صدور مجوز از سوی ستاد مقابله با کرونا (یا افزایش در حد نیاز وسایل نقلیه عمومی) به هیچ قیمتی حاضر نخواهید شد طرح ترافیک مجدداً در پایتخت  کلید بخورد.

   جناب شهردار، وزیر بهداشت که عضو شاخص ستاد ملی مقابله با کرونا هستند، به تازگی با درخواست پر مخاطره وزیر آموزش و پرورش مبنی بر برگزاری امتحانات حضوری دانش آموزان موافقت کرده و از این بابت به شدت تحت فشار افکار عمومی قرار دارند، انصافاً شما هم مانند وزیر آموزش، دسته گل به آب انداختن تان را به گردن جناب وزیر بهداشت نیاندازید.

   هم جناب شهردار و هم وزیر آموزش و پرورش را متوجه این خطیر می نماییم که رکورد مبتلایان به کرونا ظرف ۲۴ ساعت با ۳۵۷۴ مورد ابتلاء دیروز (از زمان شیوع این ویروس در کشور) ثبت شد و بسیار متأسفیم که باید چنین موارد بدیهی و حساس را به جای این که شما به مردم خاطر نشان سازید، مدام ما باید خدمت تان گوشزد کنیم!

   در پایان متذکر می شویم حتی اگر جناب وزیر آموزش و پرورش یک خانواده دارای دانش آموز کلاس نهم یا دوازدهم معرفی کردند که موافق امتحان حضوری فرزندشان باشد یا جناب شهردار یک راننده نشان مان دادند که موافق آغاز طرح ترافیک باشند، قول می دهیم منبعد جز مدح و ثنای آقایان نگوییم و ننویسیم.