کد خبر : 249255 تاریخ : ۱۳۹۹ جمعه ۱۶ خرداد - 13:40
اگر عاقل باشید، چاره ای جز توافق با ایران پیش رو ندارید! دونالد ترامپ پس از آزادی مایکل وایت: خیلی عالی ست که مایکل همین الان به وطن رسید. خیلی هیجان‌ ‌انگیز است. سپاس از ایران. برای رسیدن به توافق بزرگ تا بعد از انتخابات آمریکا صبر نکنید. من برنده خواهم شد. شما اکنون به توافق بهتری می‌رسید... سپاس از ایران. این یعنی رسیدن به توافق، شدنی است.

نوآوران آنلاین- جناب ترامپ، با توجه به شرایط حاکم بر ایالات متحده که فضا و فشار روانی آن تا سال ها بر جسم و جان ملت آمریکا سنگینی خواهد کرد، عجیب است هنوز از پیروزی در انتخابات و ترغیب ایرانیان به مذاکره و توافق دم می زنید.

   شما تازه وقتی به برجام برگردید و تحریم ها را یک جا و یک باره لغو کنید، باید بنشینید و منتظر عکس العمل طرف ایرانی باقی بمانید که آیا حاضر به مذاکره – آن هم نه صرفاً  با نمایندگان دولت آمریکا، بلکه با حضور تمامی اعضای 5+1 – می شوند یا خیر.

   فرصت راه اندازی جنگ که هیچ، حتی دیگر زمانی ندارید تا با انجام عملیات نظامی ایذایی – مانند سد کردن راه عبور نفتکش هایی ایرانی عازم اندونزی – دل به پیروزی در انتخابت ببندید. این بار هم بر خلاف دور اول انتخابات، حواس گروه رقیب هست تا جهت پیروزی نه بتوانید در داخل کشورتان دست به تقلب بزنید و نه از سایر کشورها و دولتمران آن ها سوء استفاده کنید. پس تنها راه احتمالی سکونت مجدد در  کاخ سفید، توافق با ایران است که به جای رفتن طرق صحیح حصول به آن، آدرس غلط می دهید و توپ را به زمین ایران می اندازید!

   البته ملت های فخیم ایران و آمریکا می دانند توئیت اخیرتان در خصوص آزادی “مایکل وایت” صرفاً به قصد فریب اذهان ایشان انتشار یافته و بیشتر به منظور تبرئه دولت آمریکا از مسؤولیت انجام تشریفات لازم جهت مذاکره با جمهوری اسلامی صورت پذیرفته است تا تمایل قلبی به حصول توافق با قلب تپنده خاورمیانه.

 

"سرویس بین الملل روزنامه نوآوران"