کد خبر : 249191 تاریخ : ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۲ خرداد - 18:26
سخنگوی دولت: دولت در مسیر آرمان‌های امام (ره) قدم بر می دارد سخنگوی دولت با یادآوری اینکه اینکه امام(ره) هرگونه تحول را بر پایه خواست مردم می دانست،گفت: دولت تدبیر و امید به آرمان های امام(ره) متعهد است و در آن مسیر قدم بر می دارد.

نوآوران آنلاین-علی ربیعی در ابتدای نشست خبری هفتگی خود با اشاره به سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: خرداد را با نام امام خمینی(ره) می شناسیم. ۱۴ و ۱۵ خرداد فرصتی را برای اعضای دولت فراهم می‌کند که مجددا با آرمان های امام(ره) و آنچه که در راستای مبارزه با ظلم بود و با مشی امام(ره) تجدید پیمان کنند.

 وی با تاکید بر ادامه مسیر و الگویی که امام (ره)ترسیم کرد، به جلسه مجلس خبرگان بعد از ارتحال امام خمینی (ره) و تعیین رهبری اشاره کرد و  گفت: انتقال رهبری سوال بزرگی بود، خوشبختانه با خرد جمعی انتقال رهبری به خوبی صورت گرفت و تا امروز تکیه‌گاه تحولات رو به جلوی کشور شده است. این انتقال هم مرهون نظرات امام(ره) است.

سخنگوی دولت در ادامه گفت: در دولت بر اصول اصلی امام(ره)؛ مردم سالاری، مردم باوری، توسعه و پیشرفت و ایستادن درمقابل زور خود را متعهد می دانیم. میزان رای ملت است، امام(ره) هرگونه تحول را بر پایه خواست مردم می دانست. دولت تدبیر و امید به آرمان های امام(ره) متعهد است و در آن مسیر قدم بر می دارد.