کد خبر : 237714 تاریخ : ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۹ فروردين - 14:19
اسرافیل شیرچی مطرح کرد کلامی از جنس امید به مردم ایران اسرافیل شیرچی ـ هنرمند خوشنویس ـ با پیوستن به پویش «مشاهنر»، در سخنانی امیدبخش خطاب به مردم، آنها را به ماندن در خانه‌ها فراخواند. این هنرمند همچنین جمله‌ی «در کنار همیم» را با قلم خوشنویسی، خطاطی و به مردمی تقدیم کرد که این روزها شرایط سختی را در قرنطینه سپری می‌کنند.

نوآوران آنلاین-اسرافیل شیرچی با تقدیم طرح خوشنویسی «در کنار همیم» و تصویر برخی دیگر از تابلوهای خود به مردمی که این روزها در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، به پویش «مشاهنر» پیوست.

این پویش همزمان با افزایش شیوع ویروس کرونا در کشور آغاز شد و در جریان آن جمعی از هنرمندان رشته‌های مختلف اعلام کردند که برای مردمی که شرایط قرنطینه خانگی و سختی احتیاط در برابر شیوع ویروس کرونا را تحمل می‌کنند، به تولید و انتشار عام آثار هنری‌ می‌پردازند.

در همین راستا این استاد خوشنویسی نیز در ویدیویی که در اختیار ایسنا قرار گرفته، از طرح خوشنویسی «در کنار همیم» رونمایی کرد و در سخنانی یادآور شد: «در این شرایط حساس و رنج‌آور، بهتر است در خانه بمانیم. من به اتحاد و ایمان همراهان مردم خوب شهر و پزشکان عالیقدر و همراهان خوبشان اعتقاد دارم. ان‌شاءالله این روزهای تلخ و تیره می‌گذرد. شاد باشید به امید و لطف خدا.»