کد خبر : 227498 تاریخ : ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۰ فروردين - 18:23
وزیر صمت در جریان بازدید از چند فروشگاه‌ بزرگ در سطح شهر تهران تاکید کرد: وفور کالا در فروشگاه های سراسر کشور/ مدیریت قابل تقدیر و مناسب مردم در خرید اقلام مورد نیاز وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان بازدید از چند فروشگاه بزرگ عرضه کالا در سطح شهر تهران از نزدیک روند توزیع و عرضه کالاها را بررسی کرد و با اشاره به اهمیت تامین مناسب مایحتاج ضروری مردم به خصوص مواد غذایی، گفت: خوشبختانه با تمهیدات اتخاذ شده، انواع کالا به وفور در فروشگاه های سراسر کشور وجود دارد و با توجه به همراهی مناسب مردم هیچ‌گونه خللی در روند تامین و توزیع کالا به وجود نیامده است.

نوآوران آنلاین-وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: با تدابیر انجام شده در ذخایر کالای ضروری به ویژه در اقلام اساسی هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و با توجه به عملکرد قابل قبول بخش‌های متولی در این حوزه، هم اکنون انبار های استراتژیک کشور مملو از کالاهای مورد نیاز مردم است.

گوشت مرغ در بالاترین حد ذخیره در کشور است

رحمانی ادامه داد: در ارزیابی هایی که انجام داده ایم، خوشبختانه در کالایی مثل گوشت مرغ بالاترین حد ذخیره را داریم و هیچ گونه نوسانی در کشور وجود ندارد.

 افزایش 8 برابری تولیدات مواد ضدعفونی کننده

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حجم تولیدات ضدعفونی کننده‌ها در کشور حدود ۸ برابر شده است.

 محدودیت‌ تردد، مشکلی برای عرضه ارزاق عمومی ایجاد نمی کند

رحمانی تاکید کرد : محدودیت‌های اعمال شده در تردد شهروندان، مشکلی برای تامین و توزیع ارزاق عمومی و کالاهای مصرفی مردم ایجاد نخواهد کرد .