کد خبر : 227427 تاریخ : ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ اسفند - 15:43
لاریجانی در گفت‌وگو با فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: مهار کرونا با تعطیلات بدون سفر رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، خواستار مدیریت کاهش سفر و جلب همکاری مردم برای تردد حداقلی در مسیرهای مواصلاتی شد.

نوآوران آنلاین- علی لاریجانی، در تماس تلفنی با سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی بر اتخاذ تصمیمات لازم به منظور کاهش سفرها و اجتماعات درون شهری تاکید کرد و خواستار اهتمام پلیس راهور و تعاونی های حمل و نقل کشور در  اجرای این تصمیمات و تدابیر ستاد ملی مقابله با کرونا شد.

رییس مجلس شورای اسلامی در این گفت و گو با اشاره به گزارش های دریافتی از وزارت بهداشت مبنی بر  کاهش  سفرها، از اکثریت مردم  که مسافرت های خود را لغو کرده اند، صمیمانه تشکر کرد و گفت: در عین  حال گزارش ها همچنان حاکی از انجام برخی سفرها و استمرار تردد در محورهای مواصلاتی است که برای سلامت عموم، مخاطره آمیز و زیانبار است.

لاریجانی همچنین در این گفت و گو توصیه هایی برای جلب همکاری مردم  و مدیریت کاهش سفر  ارائه کرد و از پیگیری پیشنهادها در این خصوص خبر داد.


رییس نهاد قانونگذاری کشور در ادامه گفت و گو با فرمانده نیروی انتظامی، آخرین گزارش های وزارت بهداشت را حاکی از شرایط تصاعدی بحران کرونا عنوان کرد و گفت: لازمه نزولی شدن نمودار بحران، آن است که از راههای مواصلاتی و امکانات ترابری کمتر استفاده  شود تا چرخه انتقال ویروس قطع گردد.

در ابتدای این گفت و گو، فرمانده نیروی انتظامی، گزارشی از اقدامات ناجا در مقابله با بحران کرونا به رییس مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.