کد خبر : 227399 تاریخ : ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ اسفند - 10:28
بسته حمایتی «کرونا» قبل از پایان اسفندماه واریز می‌شود وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بسته حمایتی دولت برای اقشار آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا، قبل از پایان اسفندماه به حساب یارانه افراد واریز می‌شود.

نوآوران آنلاین- «محمد شریعتمداری» شامگاه دوشنبه پس از پایان نخستین جلسه شورای عالی کار، افزود: افراد مشمول دریافت این بسته از طریق پایگاه اطلاعات مالی ایرانیان و سامانهای که برای این منظور تهیه شده شناسایی می‌شوند.

وی در خصوص اینکه بسته حمایتی شامل چه کسانی می‌شود، گفت: این بسته حمایتی برای افرادی که از حداقل‌ها برخوردار نیستند، واریز خواهد شد.

وزیر تعاون اضافه کرد: باید تلاش کنیم در شرایط موجود چرخه تولید را در حال حرکت حفظ کنیم. 

وی گفت: در این روزها توصیه شده مردمی که کار ضروری ندارند وارد تجمعات نشوند و از سوی دیگر، تولیدکنندگان نیز تلاش کنند چرخ کارگاه‌ها متوقف نشود.

به گزارش ایرنا، نشست شورای عالی کار با موضوع تعیین حقوق و دستمزد کارگران در سال ٩٩ عصر امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان کارگران و کارفرمایان به صورت حضوری در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جلسه آینده شورای عالی کار برای تعیین دستمزد کارگران در سال ٩٩ چهارشنبه برگزار می‌شود.