کد خبر : 215990 تاریخ : ۱۳۹۸ دوشنبه ۷ بهمن - 12:39
انتشار کتاب‌هایی درباره فوتبال و شادی کتاب «فوتبال در آفتاب و سایه» نوشته ادواردو گالئانو با ترجمه اکبر معصوم‌بیگی و «وجد و سرور» نوشته رابرت.آ.جانسون با ترجمه لیلا فرامرزی منتشر شد.

نوآوران آنلاین- کتاب «فوتبال در آفتاب و سایه» نوشته ادواردو گالئانو با ترجمه اکبر معصوم‌بیگی در ۳۲۸ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۵۰ هزار تومان توسط نشر اتفاق منتشر شده است. 

بخشی از متن کتاب: آنخل روئوکو می‌گوید: نغزترین نکته فوتبال در این است: توانایی و ظرفیتش برای شگفت‌آفرینی. هر قدر که فن‌سالاران فوتبال را تا کوچک‌ترین جزئیات برنامه‌ریزی کنند و هرقدر قدرتمندانه‌تر بر آن نظارت کنند، باز فوتبال هم‌چنان هنری پیش‌بینی‌ناپذیر باقی خواهد ماند. فوتبال در آمریکای لاتین قدر و قیمت، و گاه بیشتر از هر چیز دیگری قرب و منزلت دارد، گیرم این واقعیت را ایدئولوگ‌هایی نادیده بگیرند که عاشق انسانیت‌اند اما چشم دیدن مردم را ندارند.

کتاب «وجد و سرور» نوشته رابرت.آ. جانسون با ترجمه لیلا فرامرزی و با ویراستاری پروین فرامرزی نیز در ۱۵۸ صفحه و با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۴هزار تومان توسط نشر یادشده منتشر شده است. 

بخشی از متن کتاب با عنوان «شادی چیست؟»: می‌توانیم به نقل از فرهنگ واژگان بگوییم، شادی یعنی «وجد و سرور روح، سعادت بهشتی». می‌توانیم بگوییم که برخلاف حالت زودگذر خوشی، شادی ارزشی است پایدار که علاوه‌ بر جسم، روح را نیز سیراب و حفظ می‌کند. شادی باعث عطش بیشتر به شادی نمی‌شود، چون خود کافی است.