کد خبر : 215855 تاریخ : ۱۳۹۸ سه شنبه ۱ بهمن - 11:54
پخش سریال «جعبه خاتم» به کارگردانی ژاله علو پخش سریال جدید پنج قسمتی «جعبه خاتم» به کارگردانی ژاله علو امشب، سی‌ام دی ماه از رادیو نمایش آغاز می‌شود.

نوآوران آنلاین- به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این سریال رادیویی که همزمان با سالروز سانحه دلخراش «پلاسکو» از رادیو نمایش پخش می‌شود را علیرضا مهربان برای رادیو نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است: پسری ۱۷ ساله پدر آتش‌نشانش را در سانحه‌ای دلخراش از دست می‌دهد، پس از این اتفاق او دچار افسردگی می‌شود و مادربزرگش در تلاش است تا این مشکل را حل کند در این بین پسر، جعبه خاتمی را پیدا می‌کند که پدرش برای او به یادگار گذاشته است و ...

در این نمایش رادیویی مهین نثری، ماندانا اصلانی، شیما جان قربان، رامین پورایمان، امیر فرحان نیا، نازنین مهیمنی، حواالهویی، بهرام ابراهیمی، مجید حمزه، نسرین زارع، حمید یزدانی ابیانه و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

«جعبه خاتم» به تهیه‌کنندگی محمد مهاجر، کارگردانی ژاله علو، صدابرداری علی اکبر طاهری و افکتوری نازنین حسن‌پور از امشب سی‌ام دی ماه، ساعت ۲۰ روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.