نوآوران آنلاین-میزان پیشنهاد محصولات هر برند توسط مشتریان به دیگران نیز یکی دیگر از معیارهای مهم در این رده بندی بوده است. در این ردهبندی و در حوزه لوازم خانگی هم سامسونگ دومین نرخ بالای پیشنهاد به دیگران توسط مشتریان را کسب کرد.
اما چرا سامسونگ تا این حد محبوب شده است؟ یکی از دلایل آن ارائه راهکارهای جدید برای متصل کردن همه لوازم خانگی و ایجاد یک محیط نوآورانه بوده است. نوآوریهایی مانند مایکروفر Dual Cook Flex یا یخچالهای فامیلیهاب زندگی روزمره مصرفکنندگان را سادهتر میکند. اپلیکیشن SmartThings به مشتریان امکان میدهد تا براحتی مایکروفر و یخچال خود را حتی در زمان حرکت کنترل کرده و به این ترتیب در وقت خود صرفه جویی کنند.
تورستن براس، مدیر بازاریابی سامسونگ الکترونیکس آلمان میگوید: «ما از این جایگاه و محبوبیت بالای محصولاتمان در میان مشتریان بسیار خوشحالیم. این کار اراده ما برای حل چالشهای روزمره مشتریان را بیشتر میکند. ما همچنان به تولید محصولات خانگی برای سادهتر کردن زندگی آنها ادامه خواهیم داد».
پیش از این نیز موسسه تحقیقات و تحلیل داده بازاری J. D. Power در رده بندی خود از برترین برندهای حوزه آشپزخانه و لباسشویی، سامسونگ را به عنوان برند برتر از نظر رضایت مشتری معرفی کرده بود.
این موسسه در تحقیقات خود به برندهای فعال در حوزه محصولات آشپزخانه و لباسشویی در ۶ معیار سادگی کاربرد، قابلیتها، عملکرد و اعتمادپذیری، قیمت، طراحی و ظاهر، و گارانتی؛ امتیاز 0 تا 1000 میدهد.
جان هرینگتون، معاون مدیرکل بخش لوازم خانگی سامسونگ آمریکا میگوید «ما در سامسونگ به این مسئله افتخار میکنیم که در تحقیقات موسسه جی دی پاور در حوزه رضایت مشتری در انواع بخشها به موفقیت رسیدیم. این نتایج تعهد ما به نوآوری و طراحی منحصربهفرد را بیشتر میکند».