کد خبر : 214219 تاریخ : ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۹ آذر - 13:53
برنامه تیم فوتبال امید تا انتخابی المپیک مشخص شد برنامه تیم امید تا مسابقات انتخابی المپیک در حالی مشخص شد که شاگردان استیلی در قطر ۲ دیدار تدارکاتی برگزار خواهند کرد.

نوآوران آنلاین- اردوی آماده‌سازی تیم امید از روز ۲۳ آذر در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز خواهد شد و این تیم روز ۲۹ آذر با حضور کلیه نفرات انتخاب شده از سوی سرمربی به منظور برگزاری آخرین اردو راهی کشور قطر می‌شود.

شاگردان «حمید استیلی» در این اردوی ۹ روزه ۲ مسابقه تدارکاتی برابر تیم المپیک قطر و همین‌طور یکی از باشگاه‌های قطری برگزار خواهند کرد که مسابقه تیم‌های امید ایران و قطر روز ۷ دی و مسابقه برابر یکی از تیم‌های باشگاهی در روز ۴ دی در دوحه برگزار خواهد شد.

امیدهای فوتبال ایران ۸ دی به تهران بازمی‌گردند و روز ۱۱ دی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ راهی تایلند خواهند شد.

دیدارهای گروه سوم مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با حضور تیم‌های المپیک ایران، ازبکستان، کره‌جنوبی و چین در شهر سونگلا تایلند و در استادیوم تینسولانون برگزار می‌شود که برنامه این مسابقات به شرح زیر است:

پنج شنبه ۱۹ دی ساعت ۱۷:۱۵:  ایران - ازبکستان

یکشنبه ۲۲ دی ساعت ۱۷:۱۵: ایران - کره جنوبی

چهارشنبه ۲۵ دی ساعت ۱۷:۱۵: ایران - چین

همچنین در مرحله دوم رقابت‌ها تیم‌های اول و دوم گروه‌های سوم و چهارم روز یکشنبه ۱۹ ژانویه در بانکوک به مصاف هم خواهند رفت. سه تیم برتر این پیکارها جواز حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب خواهند کرد.