کد خبر : 213327 تاریخ : ۱۳۹۸ جمعه ۱ آذر - 12:50
ارسال محصولات سوپرمارکتی فروشگاه اینترنتی اُکالا رایگان شد این فروشگاه اینترنتی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و با هدف کمک به اقتصاد خانواده، کالاهای سوپرمارکتی مورد نیاز هموطنان را در شهرهای تحت پوشش خود به صورت رایگان ارسال می نماید.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، فروشگاه اینترنتی اُکالا در جهت کاهش هزینه خانوارهای ایرانی، از امروز تا اطلاع ثانوی، سفارشات مردم در شهرهای تهران، کرج و مشهد را در کمترین زمان ممکن و به صورت رایگان به درب منازل آنها خواهد رساند تا از این طریق ضمن خدمت رسانی شایسته در رفع سریع نیازهای مردم و کاهش هزینه‌های آن‌ها، ایفای نقش داشته باشد.

در فصل سرما و با تشدید آلودگی هوا، ارسال رایگان سفارشات بیشتر از 50 هزار تومان از طریق سوپرمارکت آنلاین اکالا علاوه بر صرفه جویی در زمان مشتریان عزیز، از ترددهای بی مورد جلوگیری کرده و ضمن کاهش مصرف بنزین، به مدیریت هزینه خانوارهای ایرانی کمک می کند.

گفتنی است؛ هم اکنون 5 هزار کالا بر روی اپلیکیشن و وب سایت اکالا قابلیت سفارش دهی دارد و مشتریان عزیز می توانند از تخفیف های همیشگی این فروشگاه اینترنتی نیز بهره‌مند شوند.

شایان توجه است؛ هموطنان عزیز همچنین می توانند به کمک دستورات و آموزش‌های آشپزی مجله اکالا در خانه، با هزینه کمتر غذایی غذایی سالم‌ آماده کنند . در این بلاگ تلاش شده است تا با آموزش قدم به قدم غذاهای ایرانی، فرنگی و رژیمی، دسرها، فینگرفودها و انواع سسها، مجموعه کاملی از مهارت‌ها به افراد مبتدی و پیشرفته آموزش داده شود.