کد خبر : 212966 تاریخ : ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۰ آبان - 10:25
در شهر آفتاب «نمایشگاه صنعت تفریحات» پنجم آذر برگزار می‌شود در نخستین هفته آذر ۹۸ نمایشگاه «امتک» با تغییرات جدید در شهر آفتاب برگزار می‌شود. در این نمایشگاه نشست‌های تخصصی در این حوزه و هم‌اندیشی حضور این صنعت ایرانی در عراق برگزار می‌شود.

نوآوران آنلاین-نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک‌ها با نام تجاری «امتک» از ۵ تا ۸ آذر با حضور ۱۱۰ شرکت داخلی و نمایندگان برخی شرکت‌های خارجی برگزار خواهد شد. مدیر برگزاری این رویداد اظهار کرد: پس از برگزاری موفق ۸ دوره از نمایشگاه امتک سعی داریم سری جدید این نمایشگاه را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب و در قالب ۳ سالن برگزار کنیم. 

سعید رسا ضمن ابراز شگفتی از استقبال فعالان صنعت تفریحات برای حضو در این رویداد نمایشگاهی تصریح کرد: درحال‌حاضر تمام سالن‌های شهر آفتاب را تحت پوشش داریم و اگر روند استقبال از نمایشگاه همچنان ادامه پیدا کند، احتمالا با کمبود فضای برگزاری مواجه خواهیم شد. 

این مدیر نمایشگاهی افزود: ۱۱۰ شرکت داخلی و نمایندگانی از چند شرکت‌ معتبر خارجی در رویداد سال ۹۸ حضور و مشارکت خواهند داشت. حضور این تعداد مشارکت‌کننده نشان می‌دهد که تا امروز با رشد حدود ۶۰ درصدی در فضای برگزاری مواجه بودیم و البته نکته مهم آنکه حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این دوره چشمگیر بوده است.

رسا تاکید کرد: چندین کارگاه و نشست تخصصی برای این دوره در نظر داریم که برگزاری نشست توجیهی برای سازندگان و توسعه‌دهندگان دستگاه‌های بازی پیرامون حضور در نمایشگاه صنعت تفریحات عراق ازجمله این موارد است. همچنین برپایی یک یا چند سمینار در حوزه استانداردسازی و رعایت اصول بین‌المللی در صنعت تفریحات را نیز در دستور کار داریم.

کارشناس صنعت نمایشگاهی در ادامه افزود: انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط با صنعت تفریحات امسال تمام قد کنار ما هستند و همین امر باعث شده تا بتوانیم به‌عنوان یک رویداد تخصصی و در شرایطی که رکورد اقتصادی بر صنعت نمایشگاهی کشور حاکم است، رکورد ویژه افزایش متراژ را تا حدود ۶۰ درصد افزایش داده و تمام فضای نمایشگاهی شهر آفتاب را زیرپوشش ببریم.

مدیر برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک‌ها تأکید کرد: شرکت آریا ویژن به‌عنوان برگزارکننده رسمی امتک همواره در طول سال‌های اخیر به توسعه کمی و کیفی تأکید داشته است. در این زمینه صرفاً افزایش متراژ را موردتوجه قرار ندادیم بلکه سعی داریم با رونمایی از چند محصول جدید و تلاش در مسیر برپایی جلسات B۲B برای کلیه مشارکت‌کنندگان به سهم خود، گامی مؤثر در توسعه این صنعت برداریم.

رسا در پایان گفت: با هدف ایجاد هیجان و تنوع بیشتر، در امسال چند بخش جدید به نمایشگاه اضافه کردیم. Amtech action یا بخش ویژه بازی‌های سالن ورودی برای بازدیدکنندگان، Amtech tv‌ یا بخش ویژه مصاحبه‌های تصویری با صنعتگران برجسته حوزه تفریحات، kids Amtech یا بخش ویژه برای بازی و تفریح کودکان و Amtech photo به عنوان لوکیشن ثبت تصاویر ماندگار برای مخاطبان نمایشگاه انتخاب شده است.