کد خبر : 212210 تاریخ : ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۸ مهر - 12:49
جنگ ستاره‌های بسکتبال در لس‌آنجلس فصل جدید لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا از سه شنبه آغاز می‌شود و دیدار نماینده‌های شهر لس‌آنجلس مهم‌ترین مسابقه روز افتتاحیه است.

نوآوران آنلاین-فصل جدید لیگ بسکتبال NBA، از سه‌شنبه هفته جاری آغاز می‌شود که در اولین روز مسابقات ستاره‌های شهر لس‌آنجلس برابر یکدیگر به میدان خواهند رفت تا نبرد ۲ تیم لیکرز و کلیپرز در این فصل به طور رسمی آغاز شود.

هر ۲ تیم در این فصل بازیکنان خوبی به خدمت گرفته‌اند و چند ستاره در ترکیب خود دارند. لس‌آنجلس لیکرز که فصل قبل با لبرون جیمز نتیجه خوبی نگرفت برای این فصل آنتونی دیویس را هم جذب کرده تا شرایط بهتری داشته باشد. در طرف دیگر نیز کلیپرز توانست کاوی لئونارد ستاره فصل قبل تورنتو را جذب کند تا با ارزشمندترین بازیکن فینال سال قبل وارد لیگ شود.

این مسابقه حساسیت بسیار زیادی دارد و حالا که در روز اول لیگ نیز برگزار می‌شود تمام توجه‌ها را به سمت خود جلب کرده‌ است. اصلی‌ترین خبر درباره این مسابقه احتمال غیبت پائول جرج ستاره کلیپرز است که از اوکلاهاما به این تیم آمده اما به دلیل مصدومیت احتمال دارد مسابقه نخست تیم جدیدش را از دست بدهد.

لبرون جیمز ستاره لیکرز در گفت‌وگویی درباره این مسابقه صحبت کرده و گفته‌ است: برای من تفاوتی ندارد. اهل کری خوانی نیستم و همیشه معتقدم من، تیم و باشگاه باید در روز مسابقه تلاش کنیم و نتیجه بگیریم. من اینجا نیستم که حرف بزنم بلکه باید آنچه در توانم دارن را به نمایش بگذارم.

آنتونی دیویس دیگر ستاره لیکرز نیز نظری شبیه به جیمز داشته و گفته‌ است: من نمی‌دانم بازیکنان کلیپرز درباره این مسابقه چه فکری می‌کنند اما می‌دانم که بازیکنان لیکرز تنها به بسکتبال بازی کردن فکر می‌کنند. آنها تیم خوبی دارند اما هدف ما تنها برای این مسابقه نیست. هدف ما قهرمانی در این فصل است.

رسانه‌ها در آستانه فصل جدید این لیگ چند خبر دیگر هم منتشر کرده‌اند. پائو گسول ستاره اسپانیایی تیم پورتلند که به دلیل مصدومیت حتی جام‌جهانی را نیز از دست داد و نتوانست به همراه تیمش راهی چین شود و قهرمانی را تجربه کند به احتمال زیاد دیدارهای اول فصل را از دست می‌دهد چون هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌ است.

تیم تورنتو مدافع عنوان قهرمانی که کاوی لئونارد ستاره خود را از دست داده با پاسکال سیاکام فوروارد توانمند خود به توافق رسیده و قرار است این بازیکن طی یک قرارداد چهار ساله به مبلغ ۱۳۰ میلیون دلار در این تیم بماند و در کانادا بازی کند.

زیون ویلیامز ستاره جوان بسکتبال آمریکا که در مراسم انتخاب این فصل به عنوان بازیکن شماره ۱ راهی نیواورلانز شد هم به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در شروع لیگ وارد میدان شود. این بازیکن تازه وارد به لیگ NBA از ناحیه زانو آسیب دیده است.