کد خبر : 212208 تاریخ : ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۸ مهر - 12:44
استراماچونی: بازی سختی با سایپا داریم سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به دلایل مختلف بازی سختی با سایپا داریم.

نوآوران آنلاین- آندره استراماچونی در نشست خبری پیش از بازی استقلال با سایپا که بعدازظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، گفت: بازی سختی خواهیم داشت آنهم به دلایل مختلف. ابتدا به این خاطر که انرژی زیادی صرف بازی جام حذفی کردیم. این فشار فقط فیزیکی نبود و از نظر ذهنی هم فشار مضاعفی روی تیم استقلال بود.

وی افزود: این لیگ برای من سخت شده است. خیلی سخت است که بازیکنانی که در چند بازی استفاده کرده ام، داشته باشم. سایپا هم یک روز استراحت بیشتری داشته و با دو مهاجم بازی می کند. به این تیم احترام می گذاریم و با صد درصد توان بازی می کنیم. 

سرمربی استقلال درباره وضعیت صالح مصطفوی آنالیزور این تیم و اینکه آیا وی کمکی به کادر فنی کرده است؟ یادآور شد: شما اطلاعات بیشتری از من دارید. مصطفوی با والتر زنگا هم کار کرده بود. همکاران من با او در تماس هستند ولی هنوز قراردادی امضا نکرده است.

استراماچونی درباره کنار گذاشتن علی دشتی از استقلال و خالی شدن دست کادر فنی به خاطر کمبود بازیکن، یادآور شد: همینطور است. یک بازیکن کمتر برای هیچکس خوب نیست. ولی ارزش بازیکن به این چیزها ارتباطی ندارد. اگر بازیکنی از نظر انضباط موردی داشته باشد، تصمیم ما درست است. ارزش و مهارت بازیکن ارتباطی به رفتار حرفه ای اش ارتباطی ندارد. شما می توانید بهترین بازیکن باشید ولی اگر حرفه ای نباشید تصمیم من این است که نمی توانم از او استفاده کنم.