کد خبر : 212188 تاریخ : ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۸ مهر - 11:33
وضعیت «زیدان» دوباره قرمز شد بدنبال شکست شب گذشته کهکشانی‌ها در برابر مایورکا، رییس کم‌طاقت رئال مادرید برای «زین الدین زیدان» ضرب‌العجل تعیین کرد.

نوآوران آنلاینکهکشانی‌ها دیشب با پذیرفتن شکست یک بر صفر مقابل مایورکا، نخستین باخت خود را در فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ لالیگا متحمل شدند.

شکست شب گذشته بار دیگر فشارها را روی زیدان افزایش داد و «فلورنتیو پرز» را مجبور کرد تا برای مرد فرانسوی ضرب‌العجل تعیین کند.

پس از شروع بدِ فصل با شکست تحقیرآمیز سه بر صفر مقابل پاری‌سن‌ژرمن در نخستین نبرد در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، زیدان برای برگرداندن ورق به سود تیم بحران‌زده خود، فشار زیادی را تحمل کرد و موفق شد دست کم برای مدتی کوتاه قطار از ریل خارج شده سفیدپوشان را به مسیر بازگرداند.

علاوه بر این، نخستین شکست در لالیگا منجر شد تا کهکشانی‌ها به طور موقت صدر لالیگا را به آبی‌اناری‌ها تسلیم کنند؛ تیمی که به نظر موتور مهارنشدنی‌ش به کار افتاده است.

بر این اساس، پرز برای نگه داشتن فشارها روی زیدان، به وی گوشزد کرده تا اطمینان حاصل کند این شکست تنها یک مانع کوچک بوده و تکرار نخواهد شد.

مطابق گزارش داریو گل، پرز برای آنکه زیدان کهکشان‌ ها را از بحران خارج کند تنها تا ال‌کلاسیکوی ماه دسامبر به مرد فرانسوی فرصت داده است.

این گزارش در ادامه افزوده است که شکست احتمالی در دیدار آتی لیگ قهرمانان مقابل گالاتاسرای و همچنین بازی‌های این تیم در لالیگا نیز می‌تواند منجر به اخراج زیدان شود.

در صورت صحت این گزارش، رییس رئالی‌ها «خوزه مورینیو» را به عنوان گزینه اصلی جانشینی زیدان مورد نظر قرار داده است.